Facebook lapüzemeltetők ellenőrző listája
Azt gondolod, hogy minden rendben van a Facebook oldaladdal? Fusd át ezt az ellenőrző listát, hátha valamit elfelejtettél!
Angolul nem tudóknak segítségül a legfontosabbak:
1. Az „About” rész elején ugye ott van a weblapod címe?
2. Az „About” részben feltünteted az összes csatornádat? (Google+, LinkedIn vagy pl. a youtube csatornád)
3. Megfelel a borítóképed a Facebook elvárásainak?
4. A borítóképedhez tartozó leírás megfelelő? Tartalmaz linkeket, vagy akcióra buzdítást? (Ezt mi is elfelejtettük: csak kattints a borítóképre, és látni fogod, hogy ide is mennyi információt el lehet még helyezni! – szerkesztő)
5. A profilképed megfelelően azonosít a cégeddel?
6. Az applikációk kis képei megfelelően buzdítanak az akcióra? A három legfontosabb elem: „Nyerj!”, „Kattints a kuponért!”, „Exkluzív videók!”
7. A Talking About This számod 2% feletti?
8. Ugye van a tartalommal kapcsolatos stratégiád:
– milyen tartalmakat oszt meg a céged?
– használsz-e elég fotót az oldalon?
– hasznos és releváns tartalmakat osztasz-e meg?
– használod-e a 70/20/10-es szabályt?
– a kommunikációs nyelvezeted megfelel-e a célközönségednek?
9. Van-e exkluzív tartalmad, amit a követők sehol máshol nem kaphatnak meg? (ebook vagy „Tippek és trükkök”)
10. Branding: hogy azonosul az oldalad a rajongóiddal?
11. Válaszadás: ugye az összes rajongói kommentet lájkolod, és válaszolsz minden kérdésükre?
12. Iparági lehetőségek : megosztod-e a termékeddel/szolgáltatással tágabban összefüggő híreket az oldaladon?
Linkeld be nekünk az oldaladat a megjegyzések között, ha azt gondolod, hogy a kérdéslista alapján minden pontban megfelelt! Ha nem ilyen, akkor írd le, mit kell még változtatnod!
(Forrás: shortstack.com)