Instagram, influenszerálmok, ChatGPT – ilyen a magyar tinik digitális világa 2025-ben

Instagram, influenszerálmok, ChatGPT – ilyen a magyar tinik digitális világa 2025-ben

Az Instagram a favorit a 14-25 éves korosztálynál: innen tájékozódnak leggyakrabban a világ dolgairól, ehhez a platformhoz ragaszkodnának a leginkább, ha csak egyet kellene választaniuk, és 10-ből 8-an naponta használják. A mesterséges intelligenciával is kezdenek összebarátkozni, több mint 80%-uk igénybe vette már a házi feladat elkészítéséhez. És bár a válaszadó tinik több mint harmada szeretne influenszer lenni, alulbecsülik azt, hogy vajon mennyit kereshet havonta egy már befutott tartalomgyártó.

2025. május 12. Részletek

A Szabadságharc a márkák szemével

A Szabadságharc a márkák szemével

Március 15. egy fontos nemzeti ünnep – de vajon minden márkának szükséges róla kommunikálnia? Ügynökségként nap mint nap meg kell hozzunk ilyen döntéseket ügyfeleink tartalmaival kapcsolatban. Mikor érdemes egy márka számára megemlékezni erről az ünnepről, és mikor jobb inkább csendben maradni? Ha kíváncsi vagy rá, milyen szempontokat veszünk mi figyelembe, olvass tovább!

2025. március 13. Részletek

Tanulj a nagyoktól: 5 izgalmas nőnapi kampány

Tanulj a nagyoktól: 5 izgalmas nőnapi kampány

A Nemzetközi nőnap alkalmából számos globális márka indított figyelemfelkeltő kampányt, amelyek célja a nők társadalmi szerepének elismerése és a nemek közötti egyenlőség előmozdítása. Ezen aktivitások kreatív megoldásai és hatásos üzenetei inspirációként szolgálhatnak nem csak multinacionális vállalkozások számára is. Lássuk, hogyan alkalmazhatók ezek a stratégiák a kisebb márkák digitális marketingjében!

2025. március 4. Részletek