A Szabadságharc a márkák szemével

A Szabadságharc a márkák szemével

Március 15. egy fontos nemzeti ünnep – de vajon minden márkának szükséges róla kommunikálnia? Ügynökségként nap mint nap meg kell hozzunk ilyen döntéseket ügyfeleink tartalmaival kapcsolatban. Mikor érdemes egy márka számára megemlékezni erről az ünnepről, és mikor jobb inkább csendben maradni? Ha kíváncsi vagy rá, milyen szempontokat veszünk mi figyelembe, olvass tovább!

2025. március 13. Részletek

Tanulj a nagyoktól: 5 izgalmas nőnapi kampány

Tanulj a nagyoktól: 5 izgalmas nőnapi kampány

A Nemzetközi nőnap alkalmából számos globális márka indított figyelemfelkeltő kampányt, amelyek célja a nők társadalmi szerepének elismerése és a nemek közötti egyenlőség előmozdítása. Ezen aktivitások kreatív megoldásai és hatásos üzenetei inspirációként szolgálhatnak nem csak multinacionális vállalkozások számára is. Lássuk, hogyan alkalmazhatók ezek a stratégiák a kisebb márkák digitális marketingjében!

2025. március 4. Részletek

A magyar tinik már a közéletet is a TikTokon követik

A magyar tinik már a közéletet is a TikTokon követik

A fiatalok szívesen titkolóznak a világhálón és csaknem minden második titkos profilt használ közülük. A közösségi platformok közül az Instagram a menő a 14-25 éves korosztálynál, de feljövőben van a TikTok. És akit ez a platform beszippant, az nagyobb eséllyel tölt naponta több mint 4 órát a neten, vagy tájékozódik a világ dolgairól inkább tiktokozás közben, mint hírportálokról, és jobban vágyik arra, hogy influenszer lehessen.

2024. augusztus 28. Részletek