Új fejezet kezdődik: együtt a Béres Egészséggel!

Csapatunk nyerte a márka tenderét, így júniustól mi gondoskodhatunk a Béres Facebook- és Instagram-oldalainak tartalmairól.
Csapatunk nyerte a márka tenderét, így júniustól mi gondoskodhatunk a Béres Facebook- és Instagram-oldalainak tartalmairól.
Az Instagram a favorit a 14-25 éves korosztálynál: innen tájékozódnak leggyakrabban a világ dolgairól, ehhez a platformhoz ragaszkodnának a leginkább, ha csak egyet kellene választaniuk, és 10-ből 8-an naponta használják. A mesterséges intelligenciával is kezdenek összebarátkozni, több mint 80%-uk igénybe vette már a házi feladat elkészítéséhez. És bár a válaszadó tinik több mint harmada szeretne influenszer lenni, alulbecsülik azt, hogy vajon mennyit kereshet havonta egy már befutott tartalomgyártó.
Megújult a Kibontó! - a BeSocial szakmai vezetésével tér vissza a Yettel videó- és podcastsorozata
Több időt töltenek már facebookozással, mint tévénézéssel - szeniorok online szokásait vizsgáltuk legfrissebb felmérésünkben
2024. március 1-től év végéig láthatóak online, közterületen és tévében azok a reklámok, amik a BeSocial vezetésével valósultak meg.
A fiatalok szívesen titkolóznak a világhálón és csaknem minden második titkos profilt használ közülük. A közösségi platformok közül az Instagram a menő a 14-25 éves korosztálynál, de feljövőben van a TikTok. És akit ez a platform beszippant, az nagyobb eséllyel tölt naponta több mint 4 órát a neten, vagy tájékozódik a világ dolgairól inkább tiktokozás közben, mint hírportálokról, és jobban vágyik arra, hogy influenszer lehessen.
A tinik felétől kértek már erotikus fotót a neten, ahol nagy részük napi négy óránál is többet tölt. 10%-kal többen vannak azok, akik olvasnak online híreket, mint két évvel ezelőtt, és a TikTok népszerűsége is megugrott: már a harmadik leggyakrabban használt csatorna a fiatalok körében. Többek között ez is kiderült a „Magyar Tinik a neten 2021” online felmérésből, amelyet a Be Social digitális ügynökség készített el.
A Magyar Tinik a Neten c. felmérésből kiderül, mi jellemzi a tinédzserek online szokásait