55 felett is van szexting a közösségi médiában?
Több időt töltenek már facebookozással, mint tévénézéssel - szeniorok online szokásait vizsgáltuk legfrissebb felmérésünkben
Több időt töltenek már facebookozással, mint tévénézéssel - szeniorok online szokásait vizsgáltuk legfrissebb felmérésünkben
2024. március 1-től év végéig láthatóak online, közterületen és tévében azok a reklámok, amik a BeSocial vezetésével valósultak meg.
A fiatalok szívesen titkolóznak a világhálón és csaknem minden második titkos profilt használ közülük. A közösségi platformok közül az Instagram a menő a 14-25 éves korosztálynál, de feljövőben van a TikTok. És akit ez a platform beszippant, az nagyobb eséllyel tölt naponta több mint 4 órát a neten, vagy tájékozódik a világ dolgairól inkább tiktokozás közben, mint hírportálokról, és jobban vágyik arra, hogy influenszer lehessen.
A tinik felétől kértek már erotikus fotót a neten, ahol nagy részük napi négy óránál is többet tölt. 10%-kal többen vannak azok, akik olvasnak online híreket, mint két évvel ezelőtt, és a TikTok népszerűsége is megugrott: már a harmadik leggyakrabban használt csatorna a fiatalok körében. Többek között ez is kiderült a „Magyar Tinik a neten 2021” online felmérésből, amelyet a Be Social digitális ügynökség készített el.