A nyár mindig is az egyik legkedveltebb időszak a kampánytervezésben: utazás, fesztiválok, szabadidős programok, látványos vizualitások – minden adott egy kreatív márkakommunikációhoz. Lássunk néhány figyelemre méltó példát!
Az Instagram a favorit a 14-25 éves korosztálynál: innen tájékozódnak leggyakrabban a világ dolgairól, ehhez a platformhoz ragaszkodnának a leginkább, ha csak egyet kellene választaniuk, és 10-ből 8-an naponta használják. A mesterséges intelligenciával is kezdenek összebarátkozni, több mint 80%-uk igénybe vette már a házi feladat elkészítéséhez. És bár a válaszadó tinik több mint harmada szeretne influenszer lenni, alulbecsülik azt, hogy vajon mennyit kereshet havonta egy már befutott tartalomgyártó.
A húsvéti locsolás hagyománya generációkat köt össze – csak nálunk a csapatban most már nem csak emberek “mondanak” locsolóverseket… hanem a mesterséges intelligencia is.