Menő húsvéti kampányok, amikről lehet, hogy még te sem hallottál

A húsvét nemcsak a fogyasztók számára jelent örömteli eseményt, hanem a marketingipart is erőteljesen érinti.
A húsvét nemcsak a fogyasztók számára jelent örömteli eseményt, hanem a marketingipart is erőteljesen érinti.
Március 15. egy fontos nemzeti ünnep – de vajon minden márkának szükséges róla kommunikálnia? Ügynökségként nap mint nap meg kell hozzunk ilyen döntéseket ügyfeleink tartalmaival kapcsolatban. Mikor érdemes egy márka számára megemlékezni erről az ünnepről, és mikor jobb inkább csendben maradni? Ha kíváncsi vagy rá, milyen szempontokat veszünk mi figyelembe, olvass tovább!
A BeSocialnél a mindennapokban is nagy hangsúlyt fektetünk a sokszínűségre, de ideje, hogy reflektorfénybe állítsuk a nők marketingbeli szerepét.
A Nemzetközi nőnap alkalmából számos globális márka indított figyelemfelkeltő kampányt, amelyek célja a nők társadalmi szerepének elismerése és a nemek közötti egyenlőség előmozdítása. Ezen aktivitások kreatív megoldásai és hatásos üzenetei inspirációként szolgálhatnak nem csak multinacionális vállalkozások számára is. Lássuk, hogyan alkalmazhatók ezek a stratégiák a kisebb márkák digitális marketingjében!
Hogyan fulladhat botrányba egy kampány, és ki a felelős érte? A cikk ezt a kérdést járja körül egy friss hazai példa kapcsán.
2024. március 1-től év végéig láthatóak online, közterületen és tévében azok a reklámok, amik a BeSocial vezetésével valósultak meg.
A jó minőségű képek és fotók használata mára elkerülhetetlenné vált az online aktivitásoknál, legyen szó akár egy blogbejegyzésről, a közösségi felületeink használatáról vagy éppen egy hirdetési kampányról. A legjobb minőségű „stock” fotók vásárlása viszont – az esetek túlnyomó részében – nem jelent gazdaságos megoldást a kisebb szervezeteknek vagy vállalkozásoknak.
A tinik felétől kértek már erotikus fotót a neten, ahol nagy részük napi négy óránál is többet tölt. 10%-kal többen vannak azok, akik olvasnak online híreket, mint két évvel ezelőtt, és a TikTok népszerűsége is megugrott: már a harmadik leggyakrabban használt csatorna a fiatalok körében. Többek között ez is kiderült a „Magyar Tinik a neten 2021” online felmérésből, amelyet a Be Social digitális ügynökség készített el.