A jeges februárban megváltóként vártuk a márciust, felhőtlen bringázásokról és nagy kirándulásokról ábrándozva, húsvéti munkaszüneti napokra gyúrva, nyári terveket szövögetve. Aztán beütött, amire senki sem számított, és az ország “karanténba” került.
Tovább
Már 2,5 milliárd felhasználónál tart a Facebook. Folyamatosan változik, frissül, újdonságokkal áll elő, de vajon kinek mit nyújt? Legtöbbünknek az első teendője, hogy végigpörgeti az üzenőfalat a reggeli kávé mellett, de vajon miért is nyitjuk meg minden nap? Mit találunk itt, amit máshol nem? Idén újra elkészítjük a Nagy Facebook Körkép felmérésünket, amiben – többek […]
Tovább
Még autóvezetés közben is nyomkodjuk a mobilunk, pedig félünk, hogy baj lesz. Elkészült a „Magyarok mobilon” felmérésünk, ami szerint a fiatalok tévézés közben is a mobilt nyomkodják, sőt a videochat filtereket is imádják. A felmérés alapján a mobilinternettel rendelkezők 30 százaléka fizet havonta valamilyen online szolgáltatásért, eközben az SMS-t már elfelejtettük, ugyanis csak a megkérdezettek 10 […]
Tovább
Az egész történet úgy kezdődött, hogy tavaly október környékén eszünkbe jutott, milyen jó lenne az ügyfeleinknek kedveskedni egy olyan adventi naptár alkalmazással, amivel online adhatják át a napi meglepetések élményét a vevőiknek. Először nekiálltunk keresni a neten, de amiket találtunk, vagy nagyon drága, vagy nagyon egyszerű alkalmazások voltak, úgyhogy elgondolkodtunk azon, hogy fejlesztünk egyet. A […]
Tovább
A Pinterest már régóta ott van a kiemelkedő social media platformok között, és bár sose szárnyalt annyira, hogy a Facebookkal vagy Instagrammal lehessen egy lapon említeni, egy dologban mégis kivételt élvez: hogy hosszú ideje lassan, de folyamatosan és megállíthatatlanul növekszik a népszerűsége.
Tovább

3 zseniális új funkciót vezet be a Facebook a kisvállalkozóknak

A Facebook három remek újdonsággal is meglepte a kisvállalkozókat, akik mostantól még könnyebben és egyszerűbben érhetik el közönségüket. És persze könnyebben is költhetnek hirdetésekre. Nézzük! A Facebookot jelenleg több mint 90 millió kisvállalkozás használja arra, hogy új vásárlókat vagy munkaerőt találjon és kommunikáljon közönségével – ebből 7 millió pedig hirdetéseket is indít a platformon. Ezek […]
Tovább

Az elköteleződés új fegyverei: az Instagram Stories matricái

Bár az Instagram már jó ideje egyértelműen a social media platformok királya, mégis, hirdetések ide, hirdetések oda, az elköteleződést igencsak nehéz elérni rajta. Ám lehet, hogy rossz helyen próbálkozunk. A legfőbb marketingeszközök az engagement növelésére ugyanis már inkább az Instagram Stories-on keresendők. Mi az az elköteleződés? Mielőtt belemélyednénk az Instagram Stories marketingeszközeibe, járjuk kicsit körbe […]
Tovább