A Pinterest már régóta ott van a kiemelkedő social media platformok között, és bár sose szárnyalt annyira, hogy a Facebookkal vagy Instagrammal lehessen egy lapon említeni, egy dologban mégis kivételt élvez: hogy hosszú ideje lassan, de folyamatosan és megállíthatatlanul növekszik a népszerűsége.
Tovább

3 zseniális új funkciót vezet be a Facebook a kisvállalkozóknak

A Facebook három remek újdonsággal is meglepte a kisvállalkozókat, akik mostantól még könnyebben és egyszerűbben érhetik el közönségüket. És persze könnyebben is költhetnek hirdetésekre. Nézzük! A Facebookot jelenleg több mint 90 millió kisvállalkozás használja arra, hogy új vásárlókat vagy munkaerőt találjon és kommunikáljon közönségével – ebből 7 millió pedig hirdetéseket is indít a platformon. Ezek […]
Tovább

Az elköteleződés új fegyverei: az Instagram Stories matricái

Bár az Instagram már jó ideje egyértelműen a social media platformok királya, mégis, hirdetések ide, hirdetések oda, az elköteleződést igencsak nehéz elérni rajta. Ám lehet, hogy rossz helyen próbálkozunk. A legfőbb marketingeszközök az engagement növelésére ugyanis már inkább az Instagram Stories-on keresendők. Mi az az elköteleződés? Mielőtt belemélyednénk az Instagram Stories marketingeszközeibe, járjuk kicsit körbe […]
Tovább

11 dolog, amitől jobb lenne az Instagram

Az Instagram elképesztő iramban fejleszti alkalmazását, ami nem is csoda, hiszen nagyjából az egyedüli olyan nagy közösségi média platform volt 2018-ban, mely képes volt a növekedésre – már ha nem nézzük a TikTokot – így napjainkban ő a social media koronázatlan királya. Az Instagram legtöbb fejlesztését kitörő örömmel fogadjuk, ettől függetlenül nem volt nehéz összegyűjteni […]
Tovább

Ijesztő új jelenség – Anyázó tinik a Facebook moderáció új rémei

Nézelődés, anyázás, inzultálás. Az internet új játszóterei a social media ügyfélszolgálatai. A közösségi média egyik legnagyobb lehetősége a márkák számára az, hogy egy plusz felületen tudnak kommunikálni a vevőkkel. Ám ezt a lehetőséget a fiatal generáció nem várt módon használja ki, alaposan megnehezítve nagy márkák Facebook-moderációját, akár anyagi károkat is okozva.  Egy 16 éves, jól […]
Tovább
Facebookozni mindenki tud, nem lehet olyan nagy ügy egy céges oldal összedobása – gondolhatnánk. Pedig ez a bizonyos céges oldal egészen más funkciókkal és beállításokkal bír, mint a személyes profil, és a megfelelő kezelése a hatékony ügymenet része kell, hogy legyen. A Be Social megalapítása óta foglalkozik közösségi média jelenlét megtervezésével, koordinálásával, így a csapatnál […]
Tovább
Feedre vagy Storyra gyúrsz? Lelkesen gyártod a fotókat, mégsem növekszik elég gyorsan a követőtáborod? Akkor egészen biztosan jól jön néhány tipp social media szakértőnktől, Forgács Marianntól, aki erről a témáról beszélt a Cosmopolitan Blogger Days színpadán is. Először is tudd, mi a célod az Instagramon. Döntsd el, hogy hobbiként vagy munkaként tekintesz rá. Ha plusz bevételeket […]
Tovább

Fizetnének-e a magyarok a Facebook-használatért? Kiderül a Nagy Facebook Körképből!

Több mint 5000 önkéntes válaszadó online megkérdezésével készítettük el a Nagy Facebook Körképet a szeretlekmagyarorszag.hu portál közreműködésével. A cél az volt, hogy feltérképezzük a magyarországi Facebook-felhasználók szokásait, pontos képet kapjunk a Facebookozók preferenciáiról, félelmeiről, elkötelezettségéről és márkákhoz való viszonyáról.  Az 55 évesnél idősebbek a leglelkesebb és leghűségesebb facobookozók, a budapestiek csaknem kétharmada járt már olyan […]
Tovább

Hogyan állíthatom be a Facebookon, hogy ki mit láthat rólam?

Mindannyian hallottunk már sztorikat arról, hogy valaki kellemetlen helyzetbe került amiatt, hogy a Facebook posztját olyanok is látták, akiknek talán nem kellett volna. A munkahelyére panaszkodó beosztottét a főnök. A pletykálkodóét a pletyka tárgya. A valamilyen megmozdulás szervezőjének posztját az arról lemaradó családtag vagy barát. Vagy olyan is van, hogy valaki épp azért nem oszt […]
Tovább