Az új borítókép szabály tegnaptól érvényben van!
Január 15-től már nem használhatunk 20%-nál nagyobb összterületet elfoglaló szövegeket a borítóképeinken és a hirdetéshez felhasznált képeken sem. Erről korábban már itt írtunk.
Korábban már írtunk a szabályokról, de emlékeztetőül, a borítóképednek meg kell felelnie a következő előírásoknak:
- A borítóképek publikusak, méretük 851*315 pixel.
- A kép nem lehet megtévesztő, félrevezető és nem sértheti más szerzői jogát. Ha ezeket megszeged, a képet egyszerűen törlik.
- Nem kérheted a rajongókat, hogy a Te borítódat töltsék fel privát borítóképnek.
- A borítóképen nem lehet
– 20%-ot meghaladó méretű szöveges rész (ez az új szabály)
– ár vagy vásárlási információ, mint pl. „40%-os árkedvezmény” vagy „Töltsd le az xyz.hu oldalról!”
– kapcsolati adatok, pl. webcím, email, levélcím. Ezeket az oldal „About” részére kell feltölteni
– utalás a Facebook elemekre, mint megosztás, lájk. Nem mutathat nyíl a lájkgomb felé, nem lehet elhelyezni „Call to action” jellegű ösztönzést, mint pl. „Szerezd meg most” vagy „Mondd el a barátaidnak”.
Itt az ideje tehát, hogy leellenőrizd a cover képed. Az alábbi ábra segíthet, hogy megértsd, mennyi is az a bizonyos 20%:
A teljes kép a FB borítóképed nagyságát szimbolizálja. A kisebb mezők pedig a szöveg megengedett méretét mutatják.
Forrás: b2c