A b2c oldalán található infografika jól összefoglalja, hogy milyen kommunikációs eszközökkel ösztönözheted a rajongóidat a magasabb felhasználói aktivitásra.
Az angolul nem tudók számára pár pontot kiemelnénk:
- Nem mindegy milyen hangulatjeleket használunk; ha jól választunk, akár meg is kétszerezhetjük a rajongói interakciót
- A rövid (80 karakter alatti posztok) 20%-kal jobban teljesítenek
- Az “adj képaláírást”, “egészítsd ki a szöveget” típusú játékok 48%-kal emelik a rajongók aktivitását. Akár 4-5-ször több kommentet is kaphatunk az ilyen típusú posztjainkra
- A “nyeremény” szót tartalmazó posztok 68%-kal jobban teljesítenek, mint a többiek (szerk: különösen Magyarországon :p )
- A kérdőjelre végződő bejegyzések 100%-kal növelik a felhasználók válaszadási hajlandóságát
És itt az infografika:

Neked milyen eszközeid vannak a rajongói lelkesedés fokozására?
Iratkozz fel a hírlevelünkre!
Ha szeretnél mindig naprakész lenni, ellesni néhány tippet és trükköt, vagy olvasni az üzemeltetés során szerzett tapasztalatainkról, tanácsainkról, akkor iratkozz fel a hírlevelünkre is!
Maradj velünk, hogy ne maradj le