Facebook puska a rajongók lelkesítésére (Infografika)

Közzétéve: 2013. január 09.

A b2c oldalán található infografika jól összefoglalja, hogy milyen kommunikációs eszközökkel ösztönözheted a rajongóidat a magasabb felhasználói aktivitásra.

Az angolul nem tudók számára pár pontot kiemelnénk:

  • Nem mindegy milyen hangulatjeleket használunk; ha jól választunk, akár meg is kétszerezhetjük a rajongói interakciót
  • A rövid (80 karakter alatti posztok) 20%-kal jobban teljesítenek
  • Az „adj képaláírást”, „egészítsd ki a szöveget” típusú játékok 48%-kal emelik a rajongók aktivitását. Akár 4-5-ször  több kommentet is kaphatunk az ilyen típusú posztjainkra
  • A „nyeremény” szót tartalmazó posztok 68%-kal jobban teljesítenek, mint a többiek (szerk: különösen Magyarországon :p )
  • A kérdőjelre végződő bejegyzések 100%-kal növelik a felhasználók válaszadási hajlandóságát

És itt az infografika:

Neked milyen eszközeid vannak a rajongói lelkesedés fokozására?