Élj jóízűen! – A Be Social vezetésével valósult meg a CBA új kampánya

Közzétéve: 2024. március 13.

2024. március 1-től év végéig láthatóak online, közterületen és tévében azok a reklámok, amik a Be Social vezetésével valósultak meg.

 

A kampány célja a márka újrapozicionálása mentén új márkaimage bevezetése. Awareness és márkaépítés, a márka fogyasztói megítélésének javítása, pozitív, minőségi márkakép kialakítása.

A fő üzenete, hogy az életet lehet halálosan komolyan venni. Lehet mindenen bosszankodni, panaszkodni és elégedetlenkedni. Ekkor a munka kényszer lesz, a bevásárlás nyűg, az étel ízetlen. Azonban az életet lehet jóízűen is élni. Ez egy attitűd. Egy pozitív energia, ami boldogságkereső, életigenlő, így igen ragadós. Ami ott van a vevőkkel történő kontaktusokban, a vásárlást motiváló, egészséges hedonizmusban, a játékosságban, a lazaságban, a sírva vigadásban, a bohém életben. A CBA pedig mindig ott van a közeledben, hogy biztosítson neked minden hozzávalót, ami egy jóízű élethez kell.

 

              Elj_joizuen_CBA_03              Elj_joizuen_CBA_04

 

Kreatív koncepció szerint a bohém, vidám, jóízű élet pillanatainak egy faluszéli rönkház ad otthont, amelyben három barát szórakoztató mindennapjaiba pillanthatunk be. Ám valójában egy negyedik tagot is találunk a családban, ugyanis Rozi, Mátyás és Geri házi kedvencként egy kecskegidát is tart, aki szintén nem marad ki a kalandokból. A hétköznapi ugratásoktól, közös grillezésektől és nagy nevetésektől jóízű életüknek a közönség a megújult TikTok csatornán lehet a szem- és fültanúja.

A vidéki rönkház lakói a tévében debütálnak először. Az image kampányt bevezető három tévéspot mindegyik epizódjában a jóízű élet egy-egy esszenciális aspektusát mutatjuk be a három karakter jellemzőin keresztül, nagyon egyszerű, zsigeri hatásmechanizmusok segítségével. A filmek egyszerre képviselik és adják át érzelmileg is a márka üzenetét, miközben a megújult TikTok tartalmakra is utalást tesznek, ahol majd Rozi, Mátyás, Geri és Gida további kalandjai kibontakoznak. A videók azt az érzetet keltik, mintha a TikTokon megszokott álló tartalomformátummal találkozna a néző, ezzel is megszakítva a hagyományos reklámspotok sorát.

 

 

Érdekességek a forgatásról, hogy Gida szerepére egy nőstény és egy hím kecskegida is “jelentkezett”, végül együttműködésének hála a kislány kecske jelenik meg a reklámfilmekben.

 

Alkotók listája:

Ügyfél: CBA

  • Marketing igazgató (CBA): Dárdai Adrienn
  • Marketing munkatársak (CBA): Husz-Gattyán Klára, Nagy Adrienn, Kápolna Veronika

Ügynökség: Be Social

  • Kreatívigazgató: Móri Szilárd
  • Account Director: Hell Csilla
  • Creative Copywriter: Mészáros Luca
  • Kreatív Team: Barkóczi-Csató Viktória, Varga Nikolett
  • Content Manager: Heszler Ramóna, Varga Dóra
  • Grafikus: Gál László, Németh Renáta
  • Content Editor: Rozgonyi Csenge
  • Moderátor: Stoppen János
  • Account Manager: Korodi-Vass Lóránt

Produkciós cég: We Are Your Friends

  • Rendező: Mészáros Péter
  • Producer: Kriston Marcell
  • Operatőr:  Antalka Gergely
  • Segédoperatőr: Fazekas Péter
  • Fővilágosító, colorist: Bognár Márton
  • Fotós: Erdei Krisztián