Tabudöntögető és szemléletformáló kampányt indított a Bayer és a Be Social

Közzétéve: 2022. június 22.

Még mindig sokan vannak, akik félnek az intim testrészeikről, az intim egészségről beszélni. Hogy ez mekkora problémákat okozhat, azt a Bayer Hungária legfrissebb, a Canesten GYN márkához kapcsolódó kutatása is bizonyítja. Ebből kiderült, hogy az intim higiénia kérdése még mindig tabutémának számít, az érintettek szégyellik, hogy valamilyen fertőzésük van, és inkább nem mernek beszélni róla, gyakran nem fordulnak orvoshoz sem. Ebből következnek a tévesen felállított öndiagnózisok, hibásan megválasztott kezelési módszerek. A hosszú távú együttműködés célja, hogy ez megváltozzon, hogy sikerüljön eloszlatni az intim higiénia témakörében felmerülő tévhiteket, és ledöntse a tabukat.

A kreatív ötleteket a Be Social szállította, a Bayer pedig a korábbi közös munkák tapasztalatai alapján kérte fel őket a megvalósításra. A kampány fő eleme egy beszélgetős videósorozat, amelyet további edukatív tartalmak, online hirdetések egészítenek ki. A vaginavigator.hu oldalon elérhetők a kampányelemek, a tízrészes, kéthetente új epizódokkal jelentkező videósorozattal pedig a VagiNavigátor YouTube-csatornájára feliratkozók is találkozhatnak.

 

Elsősorban a 18-28 éves korosztályt szólítja meg az aktuális kampány, hogy náluk ne alakuljon ki az a hibás rutin, hogy inkább nem beszélnek mindarról, ami a testükhöz vagy az intim egészségükhöz kapcsolódik. Sok helyen még a családon belül is tabunak számít a téma, pedig fontos, hogy a fiatalok választ kapjanak a felmerülő kérdéseikre. És többé ne kelljen pironkodva beszélni a hüvelyi folyásról vagy éppen a menstruációról.

“A koncepciónk része volt, hogy megteremtsük azt a bensőséges hangulatot, amelyben a megszólalóink bátran és őszintén tudnak beszélni a legkínosabb témákról is. Így a moderátor szerepe kulcsfontosságúvá vált, hogy figyelmével megteremtse azt az intim közeget, amelyben lehet ilyen témákról beszélgetni. A szereplőket arra buzdítjuk, hogy személyes élményeikkel kapcsolatosan is bátran nyíljanak meg, de a videók része a játékosság is, és természetesen cél volt, hogy az interjúalanyok is magukkal vihessenek tudást a témában. A tudás hangja az arc nélküli műsorvezető és a narrátorunk, aki a nézőkkel és az interjúalanyokkal is hasznos információkat oszt meg, ezzel képviselve a Bayer szakmai tudását” – mondja Becker Karola, a Be Social senior account menedzsere.

A Be Social csapata nem csak kreatív ötletekkel állt a kampány mellé, hogy mennyire szívügyük volt az a projekt, azt az is bizonyítja, hogy még rokonok is segítettek például fa táblácskák fűrészelésében, és a csapat minden tagja teljes erőbedobással dolgozott azon, hogy a projekt minden részlete olyan legyen, amilyennek elképzelték.
Akik terelgették, szeretgették és megvalósították ezt a projektet: Csató Viki, Móri Szilárd, Becker Karola, Hell Csilla, Badinka Tímea, Varga Niki, Kőfalvi Zsófi, Szentesi Szilvia, Kovács Dóri, Forgó Attila, Sunyovszki Mátyás, Szabó Dávid, Stoppen János, Tamás Molnár és Rappay Bence.

“Abban bízunk, hogy ez a kampány mindenki számára hasznos lesz, felnyitja a fiatalok szemét, elindítja őket azon az úton, hogy merjenek kérdezni, beszélni az intim higiéniát érintő kérdésekről. Szeretnénk, ha minél többekhez eljutna a kampány üzenete, és mind szélesebb körben terjedhetne el az edukatív tartalom” – mondta a kampánnyal kapcsolatos várakozásokról Radosiczky Anikó, a Bayer Hungária brand menedzsere.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

VagiNavigátor (@vagi_navigator) által megosztott bejegyzés