Több időt töltenek már facebookozással, mint tévénézéssel – szeniorok online szokásait vizsgáltuk legfrissebb felmérésünkben Többet nyomkodják a Facebookot, mint amennyi időt tévénézéssel vagy családi programokkal töltenek, 61%-uk szokott podcasteket hallgatni / nézni, 30%-uk tiktokozik, sőt közel egyharmaduk volt már címzettje szexuális tartalmú üzenetnek. Ezek a meglepő adatok a “Szeniorok a neten” című online felmérésünkből származnak. […]
2024. március 1-től év végéig láthatóak online, közterületen és tévében azok a reklámok, amik a Be Social vezetésével valósultak meg. A kampány célja a márka újrapozicionálása mentén új márkaimage bevezetése. Awareness és márkaépítés, a márka fogyasztói megítélésének javítása, pozitív, minőségi márkakép kialakítása. A fő üzenete, hogy az életet lehet halálosan komolyan venni. Lehet mindenen […]
Megérkeztek a Magyar Tinik a Neten 2023-as felmérés eredményei A fiatalok szívesen titkolóznak a világhálón és csaknem minden második titkos profilt használ közülük. A közösségi platformok közül az Instagram a menő a 14-25 éves korosztálynál, de feljövőben van a TikTok. És akit ez a platform beszippant, az nagyobb eséllyel tölt naponta több mint 4 órát […]