2024. március 1-től év végéig láthatóak online, közterületen és tévében azok a reklámok, amik a Be Social vezetésével valósultak meg. A kampány célja a márka újrapozicionálása mentén új márkaimage bevezetése. Awareness és márkaépítés, a márka fogyasztói megítélésének javítása, pozitív, minőségi márkakép kialakítása. A fő üzenete, hogy az életet lehet halálosan komolyan venni. Lehet mindenen […]
Megérkeztek a Magyar Tinik a Neten 2023-as felmérés eredményei A fiatalok szívesen titkolóznak a világhálón és csaknem minden második titkos profilt használ közülük. A közösségi platformok közül az Instagram a menő a 14-25 éves korosztálynál, de feljövőben van a TikTok. És akit ez a platform beszippant, az nagyobb eséllyel tölt naponta több mint 4 órát […]
Még mindig sokan vannak, akik félnek az intim testrészeikről, az intim egészségről beszélni. Hogy ez mekkora problémákat okozhat, azt a Bayer Hungária legfrissebb, a Canesten GYN márkához kapcsolódó kutatása is bizonyítja. Ebből kiderült, hogy az intim higiénia kérdése még mindig tabutémának számít, az érintettek szégyellik, hogy valamilyen fertőzésük van, és inkább nem mernek beszélni róla, […]