10 Be Social-pillanat az ősz legnagyobb szakmai konferenciájáról
Régi vendégei vagyunk már az Internet Hungary konferenciának – egyrészt mi magunk is okosodunk a különböző előadótermekben, másrészt előadókat, vagy épp fórumbeszélgetés-résztvevőket is delegálunk. Idén még egy módon találkozhattak velünk a konferenciázók: a TMC ügynökséggel és a Foodyny-vel közösen egy standot üzemeltettünk az Internet Hungary két napja alatt.
Nem volt nehéz felfigyelni a standunkra, mert mindjárt a bejárat közelében kaptunk helyet, és persze mosolygós arcok fogadták a látogatókat.
És ha már valaki benézett hozzánk, megpörgethette szerencsekerekünket, és ha jól válaszolt az épp kipörgetett céghez tartozó kérdésre, akkor egy ajándékkal távozhatott. Talán többen épp a mutatós Be Social-logós kulacs miatt próbálkoztak olyan lelkesen?
A standon már minden a Be Social új arculatában pompázott, így a megnyerhető ajándéktárgyak is.
Joanelli Tamás kezdte a Be Social-csapatból az előadások sorát, az influencer-kampányokkal kapcsolatosan beszélt arról, hogy hogyan lehet megfelelő influencert választanunk, milyen szempontokat érdemes figyelembe venni.
Fücsök Ákos is az influencer-kampányok kapcsán kapott szót: bemutatott néhány igazán sikeres kampányt.
Forgács Mariann a Foodynyt képviselő sztárcukrásszal, Pataki Ádámmal beszélgetett a színpadon.
Mariann egy fórumbeszélgetésen is szerepelt: „Lehetséges homokszemek a gépezetben” c. beszélgetés azt járta körül, milyen buktatókra kell figyelnünk a közösségi média kampányoknál.
A konferencia egyik legutolsó programpontja is hozzánk kötődött: a Nagy Facebook Körkép és az ehhez csatlakozó, márkákra irányuló gyors felmérésünk tapasztalatairól beszélt Ölveczky Tamás, majd bővebb körben vitatták meg a lehetséges következtetéseket.
Amikor már kicsit alábbhagyott a nyüzsgés, az Internet Hungary főszervezőjével és megálmodójával, Csermely Ákossal is válthattunk pár szót.
Vajon melyik lesz a következő konferencia, ahol találkozhatunk?