A Facebook frissítette a hirdetési felületét
Oldalüzemeltetők, média ügynökségek kedvence lesz az új változtatás. Mostantól tartalmakat másolhatunk a különböző hirdetési fiókok között, és új kimutatást kapunk a hirdetéseink napi teljesítményéről – számolt be az insidefacebook.com.
Nemcsak a kreatívokat másolhatjuk, de a célzási beállításokat is, és ezzel jelentősen lerövidül a reklámok előkészítési ideje. Ha a múltban hasonló kampányokat akartunk készíteni, akkor a beállításokat ki kellett exportálnunk a Bivaly Szerkesztőbe, ott módosítottuk őket, aztán vissza kellett töltenünk a Facebookba. Nagyon macerás volt.
Az új módszerrel csak a „Create a Similar Ad” gombra kell kattintanunk, és a megfelelő fiók kiválasztását lenyíló menüvel tudjuk elvégezni. Pár másodperc az egész.
A Facebook kiegészítette a napi aktivitás táblázatát is. Mostantól láthatjuk, hány embert érünk el, hány aktív kampányunk fut. A kampányok futását jelző ikonokat lecserélték az „active” illetve „paused” státuszokra.
Nálunk már frissült a felület. Te használsz több hirdetési fiókot?