Új hirdetési hálózatot mutathat be a Facebook

Közzétéve: 2014. szeptember 24.

Hamarosan bemutathatja az Atlas nevű újítást a közösségi oldal. Ezzel vennék fel a versenyt a Google-lel szemben.

Az Atlas nevű, új hirdetési hálózat segítségével a marketingesek jobban mérhetik majd a hirdetéseik teljesítményét – állítólag. A Facebook egyelőre nem nyilatkozott, de ez az ilyen esetekben teljesen megszokott.

A 3Q Digital egyik vezető munkatársa, Dayna Hold azt nyilatkozta az insidefacebook.com-nak a hirdetési hálózatról, hogy ezzel a lépéssel, vagyis az Atlas elindításával a Facebook tovább szilárdítja magát átfogó marketing platformként.

A jelentések szerint a Facebook még így is stabilan a második helyen maradhat a Google mögött a digitális hirdetési bevételek tekintetében. A keresőóriás a netes hirdetési bevételeknek a 31,45 százalékát birtokolja, az előrejelzések szerint pedig a Facebooknak 7,79 százalékos, a Microsoftnak pedig 2,54 százalékos részesedése lehet.

Vagyis úgy tűnik, hogyha beindul az Atlas, a Facebook még így is jelentősen lemarad konkurenséhez képest.