A nagy márkák sorra érik el az 1 milliós rajongói számot a Facebookon. Ezt természetesen próbálják kreatívan megünnepelni és emlékezetessé tenni. A Heineken és a Cadbury után a Corona is beállt a milliósok sorába és így ünnepelt:
A tinik felétől kértek már erotikus fotót a neten, ahol nagy részük napi négy óránál is többet tölt. 10%-kal többen vannak azok, akik olvasnak online híreket, mint két évvel ezelőtt, és a TikTok népszerűsége is megugrott: már a harmadik leggyakrabban használt csatorna a fiatalok körében. Többek között ez is kiderült a „Magyar Tinik a neten 2021” online felmérésből, amelyet a Be Social digitális ügynökség készített el.
Elkészült a Nagy Facebook Körkép 2020. Az online felmérést első ízben csaknem két évvel ezelőtt, 2018 szeptemberében készítettük el – ezúttal egyszerre tudtuk vizsgálni a két év alatt bekövetkezett változásokat, behozni új szempontokat, és külön kérdéssorban megvilágítani, hogyan befolyásolta a járványhelyzet a facebookozási szokásainkat.
Az Elevit Complexszel közösen elkészítettük legújabb köszöntő alkalmazásunkat, mert hiszük benne – másokkal együtt –, hogy a család minden tagja egyformán értékes.