A nagy márkák sorra érik el az 1 milliós rajongói számot a Facebookon. Ezt természetesen próbálják kreatívan megünnepelni és emlékezetessé tenni. A Heineken és a Cadbury után a Corona is beállt a milliósok sorába és így ünnepelt:
Elkészült a Nagy Facebook Körkép 2020. Az online felmérést első ízben csaknem két évvel ezelőtt, 2018 szeptemberében készítettük el – ezúttal egyszerre tudtuk vizsgálni a két év alatt bekövetkezett változásokat, behozni új szempontokat, és külön kérdéssorban megvilágítani, hogyan befolyásolta a járványhelyzet a facebookozási szokásainkat.
Az Elevit Complexszel közösen elkészítettük legújabb köszöntő alkalmazásunkat, mert hiszük benne – másokkal együtt –, hogy a család minden tagja egyformán értékes.
Gyakrabban és többet facebookoztunk az elmúlt hetekben, mint a megelőző időszakban, és sok esetben a családi kapcsolattartást, a munkahelyi ügyeinket is a Facebookon intéztük. Többek között ez derül ki a Be Social közösségi média ügynökség legutóbbi felméréséből.