Milyen rajongói oldala legyen egy fotósnak Facebook-on?

Mindenképpen látványos. Március végén készítettük el a György Székely Photography új profilképét és landing oldalát. A közös célunk az volt, hogy a régi üdvözlő fület új, modernebb design-ra cseréljük, a korábbi statikus kép helyett egy dinamikus oldalt készítsünk, ahol az egyes szolgáltatások külön-külön kattinthatók. A landing oldal mellett elkészítettünk még egy ajánlatkérő fület is, mely megkönnyíti a kapcsolatfelvételt is. A György Székely Photography rajongói oldala a közös munka előtt:

A közös munka után:

A közös munka után

 

Gyuri később ezt írta a közös munkáról: “A Be Social nekem egyet jelent az alapossággal, a szakértelemmel, és a naprakészséggel, melyek a legfontosabb tényezők a közösségi médiában. A hozzáállásuk nagyon pozitív volt számomra. Szinte biztos vagyok benne, hogy egy nagyobb kampány esetében is rengeteg hasznos ötlettel és tanáccsal látnak el. Tulajdonképpen egy rögtönzött brainstorming zajlott le minden egyes beszélgetésünk során, amely részükről az ötleteket, részemről az igényeket és elképzeléseket takarta, de a tanácsaik révén, bennem is új ötleteket indított el. A megvalósítás is első rangú volt, a végeredményről pedig folyamatosan kikérték véleményem, hogy elképzeléseimmel egyezik-e. Bármikor tanácsra, segítségre van szükségem, mindig készséggel állnak a rendelkezésemre. Biztos vagyok benne, ha új kampányt tervezek indítani Fb oldalamon, első dolgom lesz felkeresni Őket. :)”