SumAll – a tisztánlátás eszköze

Közzétéve: 2012. november 19.

Ha üzleti marketing tevékenységet folytatunk a weben, biztosan van Facebook lapunk, Twitter fiókunk, vezetünk blogot,  készítünk Instagramos fotókat, de mindezt azért tesszük, hogy a webshopunk / szolgáltatásunk /termékünk érdeklődőre találjon. Az ingyenes SumAll programmal most az összes csatornát egyszerre elemezhetjük!

Érdekel, hogy ha a 20-25 év közötti budapesti Facebook követők többször osztják meg a bejegyzésedet, akkor annak van-e hatása webboltod forgalmára? Vagy egy jól sikerült Instagram fotó tud-e több követőt hozni Facebook oldaladra? Ha több csiripet indítasz, akkor fog-e nőni a Paypal árbevételed?

Ezekre a kérdésekre eddig nehezen kaphattál választ, de most bemutatunk egy ingyenes alkalmazást, ami segít ennek az eldöntésében. A SumAll beszívja az egyes csatornák adatait, majd ezután egy grafikonon mutatja meg azok időbeli alakulását. Itt egy bemutató videó a működéséről:

A rendszer a Facebook, Twitter, Instagram, Google Analytics, PayPal, eBay fiókunkon kívül további öt platformról tud adatokat áttölteni, és az alkotók ezt folyamatosan bővíteni szeretnék.

Természetesen mi is kipróbáltuk a használatát. Valós adatokat töltöttünk fel: vettünk egy Facebook rajongói oldalt, és az ahhoz kapcsolódó blog és webshop Google Analytics adatait. A kiválasztott időpontban a Facebook rajongók számát hirdetéssel növeltük, és ahogy az ábrán láthatod (kattints a képre a nagyításért), ennek közvetlen hatását azonnal látszódott a blog látogatottságán (narancs szín), illetve a webshopot látogatók számán (lila szín). Hasonlóan egyszerűen rakhatjuk a grafikonra a webboltban vásárolt termékek összértékét is, ehhez csak egy megfelelően beállított Google Analytics fiók kell.

Egyszerre 5 grafikont elemezhetünk, de az egyes változókban tetszés szerint szűrhetünk is.

A program egyelőre még fejlesztés alatt van. Az alkotók szerint a mostani funkciókat továbbra is ingyenesen érhetjük majd el, de a későbbre tervezett fizetős verzió ennél sokkal többet fog majd tudni.

Te szoktad elemezni az adataidat? Ha igen, milyen programot vagy szolgáltatást használsz?