Sikeres Facebook trükkök az Intel fegyvertárából
Az Intel média menedzsere Ekaterina Walter osztja meg velünk milyen trükköket alkalmaznak, hogy sikeres legyen a Facebook oldaluk. A teljes cikket itt találod!
Miért Facebook?
Mindannyian tudjuk, hogy a Facebook elérte a 1 milliárd felhasználót. Ekaterina az aktív felhasználók számára hívja fel a figyelmünk.
- 584 millió napi aktív felhasználó
- 81%-uk az USA-n és Kanadán kívül él
- A felhasználók napi egy milliárd tartalmat (képet, linket, bejegyzést) osztanak meg
A Facebook működése befolyásolja a web forgalmát is. A Fortune 100-as cégek 40%-nak folyamatosan csökken a weblapjaikon mért forgalma. Ezért ezeknek a cégeknek aktívan kell a Facebookon szerepelniük, hogy elérhessék az érdeklődő vásárlóikat.
Facebook a megfelelő felület a fanatikus rajongók bemutatására!
Facebook nagyszerű hely hogy megtaláld és publikáld a rajongóid munkáit. Ezek lehetnek videók, fotók, de akár tetoválások is. Kutasd fel ezeket a rajongókat, és kérj tőlük engedélyt az anyagaik felhasználásához! Ezzel új tartalmakat szerezhetsz, megmutathatod, milyen pozitív módon viszonyulsz az ilyen dolgokhoz, és lelkesedést válthatsz ki a rajongóidból!
Kérj visszajelzést!
Kérdezd meg a vásárlóid véleményét! Ha megmutatod, hogy a véleményük fontos neked, akkor ez segít elmélyíteni a kapcsolatotokat, és ez még több megosztható tartalmat fog generálni. Csak arra ügyelj, hogy a Facebook kérdések, szavazások eredményére reagálj.
Légy emberi!
A Facebook tökéletes platform, hogy emberi arculatot adj a cégednek. Légy humoros, spontán és néha kicsit bolond is a bejegyzéseid elkészítésekor. Ha olyan hangnemben kommunikálsz, ami tetszik a rajongóidnak, akkor sokkal lelkesebb visszacsatolásokat fogsz majd kapni. Csak arra ügyelj, hogy a cég alapvető értékeinek megfelelően építsd fel ezt a személyiséget, mert zavaró lenne, ha más platformokon eltérő értékrendet hirdetnél.
Kérdezz és adj feladatokat a követőidnek!
Ünnepelj a közösségeddel!
A céged mérföldköveinek megosztásával nem csak a fejlődéseteket mutatod be, de begyűjthetsz egy csomó rajongói elismerést is. A Timeline segítségével ezt egyszerűen megteheted. Ha új rekordot értél el a rajongók számában, vagy egy bejegyzés eredményeiben, akkor oszd meg ezt a hírt, hogy együtt ünnepelhess a rajongóiddal!
Adj a közösségednek különleges tartalmakat, amitől ők is különlegesnek fogják érezni magukat!
Adj olyan tartalmakat, amit a rajongóid szeretnének megszerezni, de sehol máshol nem kaphatják meg. Az Intel ehhez például a gyáraiban készült, csak itt publikált képeivel teszi. Az Intel kétszer annyi felhasználói akciót ér el a képekkel, mint a szöveges tartalmakkal.