A Praktiker sokkal több mint egy olyan áruház, ahol szinte mindent megvásárolhatunk építkezéshez vagy felújításhoz. A Praktiker jó választás lehet azok számára is, akik szeretik a kertben tölteni az idejüket, vagy praktikusabbá varázsolni otthonukat, és imádják a barkácsolást.

Mikor megkaptuk a feladatot, a legfontosabb és nagyjából egyetlen közösségi média platform a Facebook volt, így csak erre tudtunk építeni. Emellett a statisztikákat alaposabban megvizsgálva láttuk, hogy a nők a legaktívabb követőink. Így számukra kellett vonzó tartalmat készítenünk.

Erre az egyik irány az volt, hogy arra ösztönöztük a követőket, hogy bátran készítsenek el ők maguk kisebb felújításokat, vagy apróbb praktikus megoldásokat, amihez ún DIY tippet biztosítottunk nekik. Ennek fényében több ilyen tartalmat készítettünk a blogra és a Facebook oldalra is. A követők szerették ezt az irányt, így a nagyobb Facebook aktivitás később a webshopban is éreztette jótékony hatását.

Ezek a DIY tartalmak a Praktiker YouTube-csatornáján is fontos szerepet kaptak. Elindítottuk a Műhelytitkok című sorozatunkat a Praktiker saját influencerével, Dórival.

És mikor először tettük rá kezünket a Praktiker Instagram csatornájára, már tudtuk, hogy a DIY képekből készült albumok itt is nagy sikert aratnak majd. Csak egy picit kellett máshogy kezelnünk a tartalmat – olyan… Instagramosan. Így igazán emlékezetes és szemet gyönyörködtető Instagram-posztokat és -albumokat készíthettünk, amit itt is nagyon szerettek a követők.

Hogy mi volt a titok?

Felépítettünk egy új Praktiker identitást, mely a DIY szerelmeseire koncentrált. Megmutattuk az embereknek, hogy minden, a Praktikerben megtalálható termékkel igazi DIY varázslatot csinálhatnak. Ezt az üzenetet természetesen máshogy kommunikáltuk Facebookon, a blogon, YouTube-on és Instagramon is.
Majd a végén minden összeállt. És minden a webshopba vezetett. Vagy az áruházakba.

Izgalmasnak találod a munkáinkat?
Vedd fel velünk a kapcsolatot és dolgozzunk együtt!

Kapcsolat Rólunk