Az 1. Pedelec Parádé a legnagyobb olyan rendezvény volt Magyarországon, ahol közelről lehetett megismerkedni az elektronikus biciklik világával.
És ez volt az első olyan rendezvény Magyarországon, aminek a kommunikációja csak közösségi médián keresztül zajlott.
Vagyis a járt helyett a járatlan utat választottuk.
A cél 500 hírlevél feliratkozó, 2 nap alatt 500 látogató és összesen 2 ebike eladása volt. Ez alacsony számnak tűnhet, de egy pedelec rendszerű ebike ára egymillió forint felett jár.
Nem volt sok eszközünk: csak Facebook, Google Ads és hírlevél.
Felépítettünk egy koncepciót: minden ember, aki regisztrált az eseményre, kapott egy egy hónapon keresztül érvényes kupont, és esélyt arra, hogy megnyerje a megannyi díj egyikét. Egy kikötés volt: a kupont csak a helyszínen lehetett átvenni és itt történt a sorsolás is: így az, aki nem jött el, nem nyerhetett. Vagyis mindenkinek ott kellett lennie.
Készítettünk egy minisite-ot, amin összefoglaltuk az összes fontos információt az eseményről, a kuponról, a nyereményekről, és persze a márkákról, melyek részt vettek a rendezvényen.
Készítettünk egy Facebook-eseményt, ahol folyamatosan kommunikáltunk a rendezvényről.
Click to Website hirdetéseket indítottunk Facebookon és Google Ads segítségével. Releváns forgalmat (akiket érdekel a téma és anyagilag is megengedhetnek maguknka egy ebike-ot) tereltünk az oldalra, a jó célzás kiemelten fontos volt. Az oldalon a látogatók tudtak regisztrálni, illetve tartalmat fogyasztani, ugyanis a blogra is tereltünk. Konverziós és lead kampányok is futottak.
Folyamatosan kommunikáltunk a Facebookon a versenyről, a kiállító brandekről és a rendezvénnyel kapcsolatos részletekről: melyik dj fog zenélni, mit lehet majd enni-inni. Szerencsére sok mindenről kellett beszámolnunk.
Szerveztünk egy együttműködést influencerünkkel, Handrással, aki egy tesztvideót készített egy ebike kipróbálásáról és röviden beszélt a rendezvényről is.
Facebook elérés
Handrás YouTube-videójának megtekintése
az első 2 napban
Google Ads megjelenés
Oldallátogatók
Látogatók
(Emlékeztető: 500 volt a cél!)
Regisztrálók
Eladott kerékpárok száma
(Emlékeztető: kettőt terveztünk)