Miről is volt szó?

Az 1. Pedelec Parádé a legnagyobb olyan rendezvény volt Magyarországon, ahol közelről lehetett megismerkedni az elektronikus biciklik világával.

És ez volt az első olyan rendezvény Magyarországon, aminek a kommunikációja csak közösségi médián keresztül zajlott.

Vagyis a járt helyett a járatlan utat választottuk.

A cél 500 hírlevél feliratkozó, 2 nap alatt 500 látogató és összesen 2 ebike eladása volt. Ez alacsony számnak tűnhet, de egy pedelec rendszerű ebike ára egymillió forint felett jár.

Nem volt sok eszközünk: csak Facebook, Google Ads és hírlevél.

Nézzük, hogy csináltuk, lépésről lépésre

1.

Felépítettünk egy koncepciót: minden ember, aki regisztrált az eseményre, kapott egy egy hónapon keresztül érvényes kupont, és esélyt arra, hogy megnyerje a megannyi díj egyikét. Egy kikötés volt: a kupont csak a helyszínen lehetett átvenni és itt történt a sorsolás is: így az, aki nem jött el, nem nyerhetett. Vagyis mindenkinek ott kellett lennie.

2.

Készítettünk egy minisite-ot, amin összefoglaltuk az összes fontos információt az eseményről, a kuponról, a nyereményekről, és persze a márkákról, melyek részt vettek a rendezvényen.

3.

Készítettünk egy Facebook-eseményt, ahol folyamatosan kommunikáltunk a rendezvényről.

4.

Click to Website hirdetéseket indítottunk Facebookon és Google Ads segítségével. Releváns forgalmat (akiket érdekel a téma és anyagilag is megengedhetnek maguknka egy ebike-ot) tereltünk az oldalra, a jó célzás kiemelten fontos volt. Az oldalon a látogatók tudtak regisztrálni, illetve tartalmat fogyasztani, ugyanis a blogra is tereltünk. Konverziós és lead kampányok is futottak.

5.

Folyamatosan kommunikáltunk a Facebookon a versenyről, a kiállító brandekről és a rendezvénnyel kapcsolatos részletekről: melyik dj fog zenélni, mit lehet majd enni-inni. Szerencsére sok mindenről kellett beszámolnunk.

6.

Szerveztünk egy együttműködést influencerünkkel, Handrással, aki egy tesztvideót készített egy ebike kipróbálásáról és röviden beszélt a rendezvényről is.

Szóval… Sikerült elérni a céljainkat?

Beszéljenek a számok!

Facebook elérés

1.022.679

Handrás YouTube-videójának megtekintése
az első 2 napban

59.026

Google Ads megjelenés

2.255.919

Oldallátogatók

22,683

Látogatók
(Emlékeztető: 500 volt a cél!)

1000

Regisztrálók

800+

Eladott kerékpárok száma
(Emlékeztető: kettőt terveztünk)

18

Igen. Sikerült.

Izgalmasnak találod a munkáinkat?
Vedd fel velünk a kapcsolatot és dolgozzunk együtt!

Kapcsolat Rólunk