Milyen lehet a celeb élet a közösségi médiában?

Közzétéve: 2013. február 17.

„Lehet-e pénzt keresni a hírességek bejegyzéseivel? Miért fontos a moderálás? Hol a magánszféra határa?” – Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre keressük a választ március 12-én, az idén második alkalommal megrendezendő Evolution konferencián.

Az idei év első nagyszabású online marketing konferenciáján a Be Social a közösségi média szekcióért felelős szakmai partnerként segített a program kialakításában. Igyekeztünk olyan előadásokat összeállítani, amik érdekesek, aktuálisak és tanulságosak. Sok más téma mellett megtudhatjuk, hogy:

  • Dukai Regina arról mesél majd, hogy tudja a több, mint 110ezres közösségének aktivitását folyamatosan fenntartani és hogyan tudja az üzletet a magánjellegű bejegyzésekkel összehozni. Mit enged és mit nem enged az oldalon, hol vannak a határok?
  • Borbély Viktort arra kértük meg, hogy Magyarország egyik legnépszerűbb nonprofit oldaláról az Ablak-Zsiráfról meséljen. Hogyan tudja elérni, hogy bejegyzéseit sokszor több ezren like-olják, több százan szólnak hozzá anélkül, hogy botrányos, vagy provokatív tartalmat vinne fel.
  • Hogyan érvényesülnek az adatvédelmi szempontok a személyes profilnál, a rajongói oldalakon, illetve a nyereményjátékok esetében? Az általunk is többször idézett internetjogi szakértő, Dr. Ormós Zoltán és a Mindea ügyvezetője, Mészáros Beatrix próbálnak majd rendet tenni a fejekben, hogy mindannyian tisztán lássunk a jogi vonatkozásokban is.
  • Körmendy Zsolték mesélnek a tavalyi év félresikerült Facebookos kuponakciójáról, melyből végül szerencsésen jöttek ki. Megtudhatjuk, mit tegyünk és mit ne tegyünk, ha nyilvánvalóan mi hibáztunk az oldalunkon.
  • Hogyan kezelte a Bricostore az országból való kivonulását a közösségi oldalán? A Be Social, mint az oldal üzemeltetője közelről tapasztalhatta meg, milyen reakciókkal kell számolnia annak, aki egy krízishelyzetet kommunikál a Facebookon. A tapasztalatokról mesél majd Joanelli Tamás.
  • Hamarosan mindenki számára elérhető lesz a Facebook új keresője a Graph Search, melynek várható hatásairól Szabó Ákos, a Thinkdigital country managere mesél majd. A Thinkdigital értékesíti a Facebook prémium hirdetési megoldásait a régióban.
  • A Facebookot elözönlötték a hamis karakterek. Senki sem tudja, hogy igazán hányan is vannak a valódi felhasználók. Személyes támadásokra, politikai és üzleti érdekű manipulációra ad esélyt a névtelenség. Like cserélők és adathalászok paradicsoma lett a legnagyobb közösségi oldal. Erről beszél részletesen Turcsán Tamás előadásában.

25 előadás, melyek közül most csak párat mutattunk be és mindez csak a közösségi média szekcióban!

Nem szabad megfeledkeznünk azonban a másik két előadássorozatról sem: a Teljesítmény & konverzió, illetve a Mobile Hungary előadások legalább olyan érdekes tartalommal várnak minden érdeklődőt, mint a Social marketing & media.

Gyertek el, találkozzunk az Evolution konferencián 2013. március 12-én! Nem fogjátok megbánni, ebben biztosak vagyunk! 🙂