Kíváncsi vagy, ki a konkurenciád?

Közzétéve: 2011. szeptember 05.

Amikor létrehozunk egy Facebook rajongói oldalt vállalkozásunknak, természetes, hogy kíváncsiak vagyunk, vajon versenytársaink közül kik vannak fenn a közzösségi oldalon? Bizonyára sokról tudni fogunk már, de időről időre érdemes a következő apró tippet bevetni, hogy megnézzük, hátha van olyan, akit még nem vettünk észre:

Jelentkezzünk ki a Facebook-ról!

A trükk nagyon egyszerű: jelentkezzünk ki a Facebook-ról és úgy látogassuk meg rajongói oldalunkat ismét. Észre fogjuk venni, hogy képernyőnk jobb oldalán egy Similar Pages oszlop lesz, ahol számos hasonló profilú oldalt találhatunk, talán még olyat is, amelyikről korábban nem tudtunk:

Hogy mire lehet jó ez a lista? Például egy hirdetési kampány célközönségének beállítására, hiszen a hasonló profilú oldalak rajongói várhatóan sokkal nagyobb arányban kattintanak oldalunkra, mintha a teljes Facebook közösségnek hirdetnénk. Használjuk ki ezt a lehetőséget és kattintsunk a jobb oldali linkekre, hiszen az újabb oldalak látogatásánál újabb versenytársak oldalait mutatja meg nekünk a Facebook. Csak pár kattintás és viszonylag komoly listát szerezhetünk a konkurenciáról.

Tetszik? Akkor kattints az ilyen nevű gombra lent! 🙂