Hírlevélküldés az alapoktól – Regisztráció

Közzétéve: 2011. szeptember 07.

Korábban már írtunk arról, hogy miért érdemes adatbázist építeni és rendszeresen hírlevet küldeni a meglévő vagy leendő partnereinknek, ügyfeleinknek. Ha már megvan Benned az elhatározás, mindenképpen tarts velünk, mert cikksorozatunkban megmutatjuk lépésről lépésre egy általunk is használt hírlevélküldő segítségével, hogy hogyan működik mindez a gyakorlatban.

Regisztráció

Az első és legfontosabb lépés, a regisztráció a hírlevélküldőben. Mi több szolgáltatót is kipróbáltunk, végül a Be Social hírleveleinek kiküldésére is a Mailchimp-et használjuk.
A regisztrációt pár perc alatt megtehetjük és teljesen ingyenesen használhatjuk a szolgáltatást, amíg az adatbázisunk mérete el nem éri a 2000 tagot, vagy a kiküldött levelek száma a 12 000 darabot havonta.

 A regisztrációhoz mindössze az e-amil címünket, a választott felhasználónevet és jelszót kell megadnunk.

A regisztrációt e-mailben kell megerősítenünk. Ha pár percen belül nem érkezne meg a levél, célszerű megnézni a spam (levélszemét) mappát is.
Az e-mailben máris láthatunk egy nagy aktiváló gombot, és több hasznos linket. Így már innen is elérhetjük a tudásbázist, a Mailchimp blogot, vagy az online tréninget.

Az e-mailre kattintva ismét megerősítéshez jutunk, ahol egy CAPTCHA kódot kell először beírnunk, majd a korábban választott felhasználónevet és az ehhez tartozó jelszót és máris használható a Mailchimp fiókunk.

Holnap innen folytatjuk, addig készítsétek el a regisztrációt. 😉

És ne felejtsetek el feliratkozni a mi hírlevelünkre, nézzétek meg olvasói oldalról is, hogy működik a MailChimp! 🙂