Frissíti a Facebook a kampányok szerkezetét

Közzétéve: 2014. október 18.

Más szinten lehet majd beállítani az árazást.

Újratervezi a Facebook a hirdetések struktúráját. A hirdetők választhatnak célzás, elhelyezés és az árazás beállítása között a hirdetés elkészítésekor. A hirdetés felépítése úgy módosul majd, hogy maga a kampány lesz felül, az árazás középen, a hirdetés pedig legalul.

A Facebook szerint ez kicsi, de annál fontosabb változtatás, ami a cégeket abban segíti, hogy a legjobb hirdetési gyakorlatokat alkalmazzák a közösségi oldalon. Könnyebb lesz tesztelni a különböző hirdetési kreatívokat (linkek, képek, videók), szemben az azonos költségvetésű és elhelyezésű hirdetésekkel.

A következő néhány hétben már életbe is lépnek a változások, és az ezután létrehozott hirdetések már az új struktúrába illeszkedően készülnek majd el.

A Facebook statisztikája szerint 250 százalékkal nőttek a negyedéves eladások, és 10 százalékos csökkenést hoztak az ügyfélszerzési költségek, illetve 10 százalékkal emelkedett az átlagos rendelési érték az új hirdetési rendszer béta tesztje alatt.