Fontos átalakításon mennek át mobilon a Facebook-oldalak

Közzétéve: 2015. szeptember 09.

A közvetlen értékesítést segítik az új funkciók.

Több információt kaphatnak arról a felhasználók, hogy az általuk követett Facebook-oldal mit is kínál, hiszen a mobilos megjelenést úgy alakították át, hogy előtérbe helyezik a call-to-action (CTA) gombokat.

A Facebook operatív igazgatója, Sheryl Sandberg szerint részben azzal indokolta az átalakítást, hogy világszerte már több mint 45 millió kisvállalkozás használja a Facebookot, ráadásul ez a szám hatalmas ütemben növekszik, mintegy egymillió oldallal van több havonta.

A frissítés során olyan elrendezést kaptak a CTA gombok, hogy mind mobilon, mind tableten egy kattintás segítségével, görgetés nélkül a felhasználók minél több információhoz jussanak az adott oldalról. Most az alábbi, felhívó lehetőségek közül lehet választani: Hívás Most, Üzenet küldése, és Kapcsolatfelvétel.

Az új blokk segítségével az oldalak sokkal szebb, látványosabb, képes formátumban jeleníthetik meg, hogy milyen szolgáltatást kínálnak. Úgy tudni, a Facebook tervezi, hogy más típusú üzleti oldalak is kapnak majd hasonló lehetőséget, hogy az ügyfelekkel az adminoknak több lehetősége is legyen az ügyfelekkel való kapcsolattartásra.

A Facebook for Business oldalán a kommenteket átolvasva egyébként úgy tűnik, hogy még nem elérhető az új lehetőség, de várhatóan néhány héten belül élesítik azt.