Felhasználói elégedettség: a Facebook hátul kullog
Az amerikai ACSI (American Customer Satisfaction Index) rendszeresen méri a közösségi oldalak felhasználóbarát teljesítményét. Legutóbbi eredményük szerint a Facebook a sereghajtó.
Ez a nonprofit szervezet az ipar és a kereskedelem 47 szektorát monitorozza. Azt vizsgálják, hogy a felhasználók/vevők elégedettek-e az adott cégek szolgáltatásával. Nézd meg az eredményeiket itt.
A szervezet a közösségi médiát is vizsgálja. A 2012-es évben került be a vizsgált lapok közé a Google Plus, a Pinterest, a Twitter és a LinkedIn is. Az új beszállók toronymagasan előzték meg a Facebookot.
A Facebook 5%-os éves visszaesése talán a szolgáltatások fizetősre való átalakítása és a folyamatos változtatások miatt következett be.
Kiváncsian várjuk a holnapi bejelentést. Még mindig nem tudjuk, mi lesz a nagy hír, de reméljük, hogy olyan szolgáltatás, ami könnyebbé teszi a Facebookkal való együttműködést…
Te mennyire vagy elégedett a Facebook szolgáltatásaival?