Facebook hirdetések mobilokon – Infografika

Közzétéve: 2013. január 08.

A Kensho Social legújabb infografikájából kiderül, hogy a Facebook hirdetési költségek 20%-a már mobil eszközökre fókuszál. Az Apple dominál a táblagépek, a Google pedig a mobiltelefonok között.

Az infografikából a következőket tudhatjuk meg:

  • A hirdetések 20%-a már mobil eszközökön fut
  • A mobilokon futó hirdetési kattintások sokkal drágábbak (1,38 USD/kattintás, szemben az asztali pécék 0,81 USD/kattintás díjával)
  • A táblagépek közül az Apple gépein jelenik meg a hirdetések 97%-a
  • A mobiltelefonos hirdetéseknél 71% Android, 29% iOS megoszlás.

Kattints a képre a nagyításért!

Ha a kép nehezen olvasható, akkor kattints erre a linkre!

Használsz a magyar piacon mobilra optimalizált hirdetéseket? Mi a tapasztalatod?