KARÁCSONYI KÍVÁNSÁGLISTA – Emeld webáruházad látogatottságát az egekbe!

Sokan gondolják úgy, hogy a közösségi média, azon belül is a Facebook nem alkalmas értékesítésre, eladás növelésre. Nos, mi 2011 december óta tudjuk, hogy ez az állítás nem igaz. Bemutatjuk a Social Wishlist alkalmazást, mellyel a weboldalunk forgalmát akár többszörösére is növelhetjük!

Már bizonyított!

Íme néhány adat egy tavaly karácsonyi promóció eredményeiből:
  • 400%-os növekedés a havi látogatottságban
  • 300%-os árbevétel növekedés
  • A játék végeztével megmaradó 150-200%-os látogatottság emelkedés
Az alábbi diagram a webáruház napi látogatottságát mutatja. Pirossal karikáztuk be a karácsonyi promóció időszakát:

Hogyan működik?

A webáruház termékeinél elhelyezünk egy „Ezt kérem!” gombot, melyre kattintva a felhasználó a webshop Facebook oldalára ugrik és belép az Karácsonyi Kívánságlista alkalmazásba. A gombok lehetnek teljesen egyediek, de választhatunk az előre definiáltak közül is:

Az alkalmazás beállításától függően a kívánságlista adott számú elemből áll, melyet a felhasználók állítanak össze a webáruház termékeiből. Az összeállított kívánságlistát megoszthatják a játékosok úgy, hogy azt csak az alkalmazásba érkezve láthatják majd az ismerőseik – ezzel őket is bevonva a játékba.

A viral hatást automatikus bejegyzésekkel növeljük, melyet a játékosok üzenőfalára helyezünk el, naponta maximum egyet. A kívánságok egy galériában gyűlnek a webshop Facebook oldalán, ezzel lehetővé téve több termék egy lapon történő bemutatását. Az alábbi kép illusztráció, a felület teljesen személyre szabható:

Az alkalmazás elsődleges célja, hogy a weboldal látogatottságát és az értékesítést növelje, ezért a lehető legtöbb helyen igyekszünk átirányítani az áruházba a felhasználókat: pl. amikor a játékos elhelyez egy terméket a kívánságlistáján, további 3 ajánlatot kap, melyeken keresztül folytathatja a válogatást.

Javasolt nyereményjáték

Az alkalmazásban rejlő lehetőségeket egy nyereményjátékkal egybekötve tudjuk igazán jól kihasználni.
  • A játékosok minden nap választhatnak 1-3 terméket a kívánságlistájukba, összesen a teljes játék során 10 db-ot.
  • Napi nyertesek: minden nap egyvalaki megnyerheti az általa választott terméket – ezzel ösztönözve a játékosokat, hogy naponta jöjjenek vissza játszani
  • A teljes játék végén kisorsolásra kerül egy főnyeremény azok között, akik legalább 2 napon játszottak az alkalmazással

 Az alkalmazás nyújtotta előnyök

  • a játékosok több terméket is végigböngésznek az oldalon, alaposan megismerve az áruház kínálatát
  • a termékek nem csak a webáruházban látszanak majd, hanem a Facebook üzenőfalakon az ismerősöknél, illetve az alkalmazás galériájában egyaránt
  • a napi sorsolás hatására a játékosok száma jelentősen nő, ezért a weboldal látogatottsága akár többszörösére is növekedhet!

 Mit adunk az alkalmazáshoz?

  • teljeskörű adminisztrációs felület, a design, szöveges elemek teljes személyre szabhatóságával, az alkalmazás egyéb paramétereinek részletes állíthatóságával
  • nagy teljesítményű, SSL biztonsági tanúsítvánnyal ellátott szerverről fut
  • folyamatos monitoring a kampány ideje alatt
  • a játékosok adatainak exportálása és átadása a kampány végén

Nem akarsz lemaradni?

Célunk, hogy minden partnerünk maximális előnyt tudjon kovácsolni az alkalmazásunk segítségével. Ezért ügyelünk arra, hogy egy adott piaci szegmensben csak egy partnerrel szerződjünk, egyfajta kizárólagosságot biztosítva számára a konkurensekkel szemben.

Jelentkezz most, ne hagyd, hogy a versenytársaid megelőzzenek!

Érdekel az alkalmazás