Elstartoltak a Messenger hirdetések
A Facebook a Messenger blogon jelentette be, hogy megkezdte a kiscsoportos tesztelését az üzenetküldő alkalmazás főoldalán megjelenő hirdetéseknek.
Az Ausztráliában és Thaiföldön élő felhasználókat tudják a vállalkozások először elérni a Messenger főképernyőjén. A hirdetés közvetlenül a Legutóbbi beszélgetések szekció alatt helyezkedik el, hasonló felületen, mint ahogy egyes régiókban a születésnapi figyelmeztetések is láthatók.
A Messenger csapata megnyugtat, anélkül, hogy rákattintott volna a felhasználó a főoldali hirdetésre, vagy direktben kapcsolatot létesített volna az adott branddel nem fognak reklám üzenetek megjelenni a beszélgetéseken belül.
A vállalatok és a felhasználók Messengeren keresztül lezajló kommunikációja egyre népszerűbb, a Facebook statisztikái szerint havi szinten több mint 1 milliárd ilyen üzenetváltás történik.
Az ausztrál és thai hirdetések tesztelésével a Messenger csapata most próbálja kialakítani a platform jövőjét. A felhasználóknak lehetősége lesz elrejteni és jelenteni azon reklámokat, amelyeket egyáltalán nem szeretnének látni. A vállalati oldalak továbbra sem tudnak direkt módon üzenetet írni a felhasználóknak addig, amíg az nem lép velük kapcsolatba.
A különböző brandeknek egy újabb, hasznos felület nyílik meg a kommunikációra és megjelenésre, ezzel együtt viszont a másik oldal tovább forrong, hiszen a felhasználók nem szeretnének annyi reklámot látni, mégis több és több helyen bukkannak azok fel.
Forrás: Messenger blog