Elérkezett november vége, a Black Friday időszaka, amit mindenki nagyon várt Magyarországon is. Bár egyre több az ilyen kampány, még mindig kevesen használják ki integráltan a közösségi médiában rejlő óriási potenciált. Black Friday a social médiában A Black Friday idején hatalmas a reklámzaj, az utóbbi években már a social csatornákon is. Elsősorban azért is, mert itt egy-egy […]
Tovább

Hogy kerüld el, hogy feltörjék az Instagram-fiókodat?

UPDATE: Az elmúlt hetekben ismét arról szóltak a bulvárhírek, hogy feltörték és ellopták ismert celebek Instagram fiókjait, törölték az ott gyűjtött tartalmakat és valószínűleg az oldalt átnevezve, a magas követőszámot kihasználva más felületként értékesítették, vagy spamek küldésére használták azokat. Még tavaly szeptemberben írtuk az alábbi cikket, amiben megmutattuk, hogy kerülhetjük el, hogy Instagram fiókunk illetéktelenek […]
Tovább
Légy a tartalom, amit látni akarsz a világban! A klasszikus idézet kicsit átírva is érvényes a közösségi média korában, de mi a teendő, ha már nem akarod látni ezeket a tartalmakat? A Facebook célszerű eszközöket nyújt az információk szűrésére a hírfolyamodban, ha valamilyen okból nem szeretnél többé a hírfolyamodban látni bizonyos bejegyzéseket. Bemutatunk néhány egyszerű […]
Tovább
A hírlevelek küldésére és a direkt marketingre szigorú jogszabályok vonatkoznak, így például a legfrissebb adatvédelmi törvény szabályait és a gazdasági reklámtevékenységre vonatkozó jogszabályokat is szem előtt kell tartania mindenkinek, aki ezzel az eszközzel kíván élni. A hírlevélre vonatkozó legfontosabb irányelv természetesen továbbra is az, hogy a feliratkozás csak abban az esetben lesz érvényes, ha a […]
Tovább
Nem csak a cyber-bullying válik egyre számottevőbb szociális problémává világszerte, hanem a közösségi média platformok egyre elterjedtebb használata folytán az online zaklatás különféle formái is. Sajnos ma már nem ritka, hogy a felhasználók szinte naponta találkozhatnak negatív, abuzív, emberi méltóságában sértő, zaklató vagy fenyegető üzenetekkel és hozzászólásokkal, melyek a közösségi média fiókjaikra irányulnak. A jelenséget […]
Tovább

A Facebook Értékelések (Review) funkció használatának előnyei és buktatói

Napjainkban egy termék vagy szolgáltatás értékelése leggyakrabban Facebookon történik. A Facebook szerint az 1-től 5-ig jelzett csillagos értékelések arra ösztönzik a fogyasztókat, hogy megosszák a tapasztalataikat az adott cégről vagy szolgáltatásról, legyen az akár negatív, akár pozitív. Természetesen ez elsősorban azt a célt szolgálja, hogy az adott cég növelje a márkaismertségét, és visszacsatolásokat kapjon a […]
Tovább
A legjobban féltett személyes adataink között ma már nem csak személyi igazolványszámunk vagy bankkártyánk PIN-kódja van, hanem különböző jelszavaink is. Például Facebook-fiókunkhoz, ahol nem csak privát beszélgetéseinket kell megóvni, hanem azokat az oldalakat is, melyekhez hozzáférésünk van. Egy Facebook-fiók feltörése ugyanis egy szinten együtt jár azoknak az oldalaknak is a feltörésével, melyekhez bármilyen szintű hozzáféréssel […]
Tovább
A lájkszerzés és nagy Facebook-tömegek megmozgatásának egyik legkönnyebb módja egy üzenőfali nyereményjáték. Kell egy egyszerű aktivitás (Oszd meg!), kell egy csábító, ám azért nem túl drága nyeremény, és utána már csak várni kell a kommentekre és megosztásokra – na meg a sikerre. Ám van egy kis probléma: a legtöbb üzenőfali nyereményjáték nemcsak a Facebook szabályait […]
Tovább
Pár évvel ezelőtt még a videóhívás szóból mindenki a Skype-ra asszociált, mint a legjobb megoldás. Azóta a Skype bekerült a Microsoft szolgáltatásai közé és számos komoly vetélytársat is kapott, többek között a Facebooktól.
Tovább