3 zseniális új funkciót vezet be a Facebook a kisvállalkozóknak

A Facebook három remek újdonsággal is meglepte a kisvállalkozókat, akik mostantól még könnyebben és egyszerűbben érhetik el közönségüket. És persze könnyebben is költhetnek hirdetésekre. Nézzük! A Facebookot jelenleg több mint 90 millió kisvállalkozás használja arra, hogy új vásárlókat vagy munkaerőt találjon és kommunikáljon közönségével – ebből 7 millió pedig hirdetéseket is indít a platformon. Ezek […]
Tovább

Az elköteleződés új fegyverei: az Instagram Stories matricái

Bár az Instagram már jó ideje egyértelműen a social media platformok királya, mégis, hirdetések ide, hirdetések oda, az elköteleződést igencsak nehéz elérni rajta. Ám lehet, hogy rossz helyen próbálkozunk. A legfőbb marketingeszközök az engagement növelésére ugyanis már inkább az Instagram Stories-on keresendők. Mi az az elköteleződés? Mielőtt belemélyednénk az Instagram Stories marketingeszközeibe, járjuk kicsit körbe […]
Tovább

A legjobb áprilisi kontentjeink – 2019. április

A Be Socialnél régóta szokás, hogy havonta összegyűlünk, és a content managereink, illetve grafikusaink megmutatják azokat az anyagokat, amikre a legbüszkébbek. Ezek közül gyűjtögettünk most az áprilisi találkozóról! Péter és Ádám zseniális kontentet hozott április elsején a Renault-nak. Nézd meg a teljes posztot itt! Matyi és Ági egy apró trükkel dobta fel a Kolibri projekt […]
Tovább

11 dolog, amitől jobb lenne az Instagram

Az Instagram elképesztő iramban fejleszti alkalmazását, ami nem is csoda, hiszen nagyjából az egyedüli olyan nagy közösségi média platform volt 2018-ban, mely képes volt a növekedésre – már ha nem nézzük a TikTokot – így napjainkban ő a social media koronázatlan királya. Az Instagram legtöbb fejlesztését kitörő örömmel fogadjuk, ettől függetlenül nem volt nehéz összegyűjteni […]
Tovább

Ijesztő új jelenség – Anyázó tinik a Facebook moderáció új rémei

Nézelődés, anyázás, inzultálás. Az internet új játszóterei a social media ügyfélszolgálatai. A közösségi média egyik legnagyobb lehetősége a márkák számára az, hogy egy plusz felületen tudnak kommunikálni a vevőkkel. Ám ezt a lehetőséget a fiatal generáció nem várt módon használja ki, alaposan megnehezítve nagy márkák Facebook-moderációját, akár anyagi károkat is okozva.  Egy 16 éves, jól […]
Tovább
Tradícióvá vált, hogy a Be Social képviselteti magát a legrangosabb szakmai konferenciákon. Számunkra külön megtiszteltetés, hogy a médiával és kommunikációval foglalkozó szakmai rendezvények hazai meghonosítója, Csermely Ákos évről-évre előadónak is felkér minket. Legutóbb február utolsó napjaiban az immár hetedik alkalommal megrendezett Evolution konferencián jártunk. Két nap alatt, négy teremben, 16 különböző témát járhattak körül a […]
Tovább
Facebookozni mindenki tud, nem lehet olyan nagy ügy egy céges oldal összedobása – gondolhatnánk. Pedig ez a bizonyos céges oldal egészen más funkciókkal és beállításokkal bír, mint a személyes profil, és a megfelelő kezelése a hatékony ügymenet része kell, hogy legyen. A Be Social megalapítása óta foglalkozik közösségi média jelenlét megtervezésével, koordinálásával, így a csapatnál […]
Tovább
A Magyar Tinik a Neten c. felmérésből kiderül, mi jellemzi a tinédzserek online szokásait Fontosabb nekik a chat és a közösségi média, mint a rádióhallgatás vagy az olvasás, napi 3 óránál többet lógnak a neten, és az Instagram a kedvenc platformjuk – derül ki a Magyar Tinik a Neten c. felmérésből. A Be Social közösségi […]
Tovább
Adatvédelem, adatbiztonság – a leggyakrabban ismételgetett kifejezések közé kerültek a tavalyi évben, nem miden ok nélkül. Január 28-a 2007 óta Az adatvédelem nemzetközi napja, kiváló alkalom, hogy áttekintsük, miért is fontos adataink védelme és mit tehetünk az online térben adataink biztonsága érdekében. Az adatvédelem nemzetközi napját épp azzal a céllal hívták életre, hogy az állampolgárok […]
Tovább
Ezek a mai fiatalok! – generációkon átívelő rácsodálkozás. A digitális világ kiteljesedésével pláne úgy érezhetjük néha, hogy a 25 év alattiak mintha egy másik bolygóról jöttek volna: egész másként kommunikálnak, máshogyan szerzik az információikat, más dolgok érdeklődik őket, mint az idősebbeket. De mit jelent ez esetben az, hogy „más”? Ezt próbáljuk felderíteni legújabb digitális körképünkben. […]
Tovább