A legjobb áprilisi kontentjeink – 2019. április

A Be Socialnél régóta szokás, hogy havonta összegyűlünk, és a content managereink, illetve grafikusaink megmutatják azokat az anyagokat, amikre a legbüszkébbek. Ezek közül gyűjtögettünk most az áprilisi találkozóról! Péter és Ádám zseniális kontentet hozott április elsején a Renault-nak. Nézd meg a teljes posztot itt! Matyi és Ági egy apró trükkel dobta fel a Kolibri projekt […]
Tovább

11 dolog, amitől jobb lenne az Instagram

Az Instagram elképesztő iramban fejleszti alkalmazását, ami nem is csoda, hiszen nagyjából az egyedüli olyan nagy közösségi média platform volt 2018-ban, mely képes volt a növekedésre – már ha nem nézzük a TikTokot – így napjainkban ő a social media koronázatlan királya. Az Instagram legtöbb fejlesztését kitörő örömmel fogadjuk, ettől függetlenül nem volt nehéz összegyűjteni […]
Tovább

Ijesztő új jelenség – Anyázó tinik a Facebook moderáció új rémei

Nézelődés, anyázás, inzultálás. Az internet új játszóterei a social media ügyfélszolgálatai. A közösségi média egyik legnagyobb lehetősége a márkák számára az, hogy egy plusz felületen tudnak kommunikálni a vevőkkel. Ám ezt a lehetőséget a fiatal generáció nem várt módon használja ki, alaposan megnehezítve nagy márkák Facebook-moderációját, akár anyagi károkat is okozva.  Egy 16 éves, jól […]
Tovább
Tradícióvá vált, hogy a Be Social képviselteti magát a legrangosabb szakmai konferenciákon. Számunkra külön megtiszteltetés, hogy a médiával és kommunikációval foglalkozó szakmai rendezvények hazai meghonosítója, Csermely Ákos évről-évre előadónak is felkér minket. Legutóbb február utolsó napjaiban az immár hetedik alkalommal megrendezett Evolution konferencián jártunk. Két nap alatt, négy teremben, 16 különböző témát járhattak körül a […]
Tovább
Facebookozni mindenki tud, nem lehet olyan nagy ügy egy céges oldal összedobása – gondolhatnánk. Pedig ez a bizonyos céges oldal egészen más funkciókkal és beállításokkal bír, mint a személyes profil, és a megfelelő kezelése a hatékony ügymenet része kell, hogy legyen. A Be Social megalapítása óta foglalkozik közösségi média jelenlét megtervezésével, koordinálásával, így a csapatnál […]
Tovább
A Magyar Tinik a Neten c. felmérésből kiderül, mi jellemzi a tinédzserek online szokásait Fontosabb nekik a chat és a közösségi média, mint a rádióhallgatás vagy az olvasás, napi 3 óránál többet lógnak a neten, és az Instagram a kedvenc platformjuk – derül ki a Magyar Tinik a Neten c. felmérésből. A Be Social közösségi […]
Tovább
Adatvédelem, adatbiztonság – a leggyakrabban ismételgetett kifejezések közé kerültek a tavalyi évben, nem miden ok nélkül. Január 28-a 2007 óta Az adatvédelem nemzetközi napja, kiváló alkalom, hogy áttekintsük, miért is fontos adataink védelme és mit tehetünk az online térben adataink biztonsága érdekében. Az adatvédelem nemzetközi napját épp azzal a céllal hívták életre, hogy az állampolgárok […]
Tovább
Ezek a mai fiatalok! – generációkon átívelő rácsodálkozás. A digitális világ kiteljesedésével pláne úgy érezhetjük néha, hogy a 25 év alattiak mintha egy másik bolygóról jöttek volna: egész másként kommunikálnak, máshogyan szerzik az információikat, más dolgok érdeklődik őket, mint az idősebbeket. De mit jelent ez esetben az, hogy „más”? Ezt próbáljuk felderíteni legújabb digitális körképünkben. […]
Tovább
Adódhatnak helyzetek, amikor valamit inkább azért nem posztolsz a Facebookra, mert azt gondolod, jobb, ha néhány ismerősöd nem látja. Igazad van, az egykori iskolástársaknak, akiket több mint 10 éve nem láttál és talán már meg sem ismernéd őket az utcán nem kell látniuk mondjuk a legutóbbi nyaralásod képeit. Meg olyan is előfordulhat, hogy valamilyen tartalmat […]
Tovább
Feedre vagy Storyra gyúrsz? Lelkesen gyártod a fotókat, mégsem növekszik elég gyorsan a követőtáborod? Akkor egészen biztosan jól jön néhány tipp social media szakértőnktől, Forgács Marianntól, aki erről a témáról beszélt a Cosmopolitan Blogger Days színpadán is. Először is tudd, mi a célod az Instagramon. Döntsd el, hogy hobbiként vagy munkaként tekintesz rá. Ha plusz bevételeket […]
Tovább

Fizetnének-e a magyarok a Facebook-használatért? Kiderül a Nagy Facebook Körképből!

Több mint 5000 önkéntes válaszadó online megkérdezésével készítettük el a Nagy Facebook Körképet a szeretlekmagyarorszag.hu portál közreműködésével. A cél az volt, hogy feltérképezzük a magyarországi Facebook-felhasználók szokásait, pontos képet kapjunk a Facebookozók preferenciáiról, félelmeiről, elkötelezettségéről és márkákhoz való viszonyáról.  Az 55 évesnél idősebbek a leglelkesebb és leghűségesebb facobookozók, a budapestiek csaknem kétharmada járt már olyan […]
Tovább

Hogyan ismerhetjük fel az álhíreket?

Ha a bükki füvesember portréját látjuk egy posztban, legyünk biztosak benne, hogy az ott leírt módszer gyógyítja a rákot? És elhiggyük, hogy az Eiffel-torony a horvát zászló mintáját mutatta az esti fényérában a foci vb döntője után? Az interneten megannyi történet kering és sok esetben nehéz eldönteni, hogy álhírről vagy valóban megtörtént eseményről van szó. […]
Tovább