A hét legizgalmasabb frissítései a Facebookon

Közzétéve: 2014. december 13.

Több hasznos, érdekes dologgal is előrukkolt a héten a Facebook. Összegyűjtöttük a legjobbakat.

Call to action

A hirdetéseknél már jól ismert Call to action gombokat hamarosan az oldalak számára is bevezeti a Facebook (mint például, vásárlás, videó megnézése, feliratkozás, stb.). Állítólag a tesztek alatt 2,5-szeres hatékonyságnövelést értek el a konverzióban azzal, hogy a Like gomb mellett megjelent ez az új gomb is. Az Egyesült Államokban még idén, a többi országban pedig jövőre elérhető lehetőség valószínűleg sokak kedvence lesz majd.

Érdeklődés szerinti célzás

Annak érdekében, hogy még relevánsabban tudjuk célozni a felhasználóinkat, a Facebook most egy olyan lehetőséget biztosít, hogy az oldalunk rajongói érdeklődési köre szerint is targetálhatjuk a bejegyzéseket. Például egy kiadó használhatja ezt az „Interest Targeting”-et arra is, hogy egy meccsről készült posztot csak azoknak az embereknek mutassa, akik valamelyik csapatot kedvelik.

Már nem aktuális a poszt!

Az adminoknak ezután lehetőségük lesz beállítani azt is, hogy meddig legyenek láthatók a bejegyzéseik a hírfolyamban. Ezek olyankor lehetnek hasznosak, ha például posztolnak egy álláshirdetést, és a lejárati időn túl nem szeretnék, hogy továbbra is a hírfolyamban legyen az adott bejegyzés.

Már mobilon is itt a trending

Az asztali gépen már megszokott „trending” funkciót megkapják a mobilos felhasználók is, vagyis telefonon keresztül is láthatjuk, mik azok a témák, cikkek, amik éppen felrobbantják az internetet.

És persze frissül is az alkalmazás, amit ezentúl 5 különböző téma szerint lehet majd kategorizálni.