A Facebook hirdetéskezelőjével tudunk majd az Instagramon is hirdetni

Közzétéve: 2015. június 03.

Az Instagramon körülbelül 1,5 éve lehet hirdetni, de csak egy nagyon szűk körnek, azóta pedig 8 országban lehet hirdetni az alkalmazáson belül. Az Instagram a hivatalos blogján jelentette be, hogy azon dolgoznak, hogy végre minden típusú és méretű vállalkozás tudjon hirdetni az oldalon.

Korábban több márkával, ügynökséggel is dolgoztak azon az Instagramnál, hogy tapasztalatot szerezhessenek abban, milyen típusú hirdetések jönnek be jobban a felhasználóknak. A tapasztalatok azt mutatják, hogy azok a fotós vagy videós hirdetések a hatásosabbak, amelyek egy történetet mesélnek el, és persze hozzá van rendelve egy link, amire rákattinthatunk.

Sajnos egyelőre úgy tűnik, hogy nem minden hirdető próbákhatja ki a felületet, továbbra is csak egy szűk kör lesz a „szerencsés” tesztelő. Viszont az ígéretek szerint, akinek van hirdetéskezelője a Facebookon, az az Instagramon is hirdethet majd, talán már pár hónap múlva. Ha minden igaz, akkor pont ugyanolyan lehetőségünk lesz szűkíteni is a célközönségre, és mindezt a Facebook hirdetéskezelőjéből indíthatjuk majd el.