A Facebook hirdetés halott? A Samsung szerint nem…
A Facebook marketing igazgatója egy amerikai konferencián számolt be partnerei sikeréről. A Samsung három hetes kampánya 130 millió dolláros forgalmat hozott.
„A legnagyobb mítosz a Facebookkal kapcsolatban az, hogy a hirdetések nem hatékonyak. De biztosíthatom Önöket, ez nem igaz.” – mondta a Carolyn Everson, a Facebook marketing igazgatója.
A Samsung az új Galaxy S3 népszerűsítésére 10 millió dolláros Facebook kampányt indított, amely 105 millió potenciális érdeklődőt ért el, és 129 millió dolláros forgalmat generált. A forgalomra vetített megtérülés így 13-szoros, ami túlszárnyalja az átlagos Facebook kampányok 3-5-szörös megtérülését. Az oldal követőinek száma ezzel 20 millió felhasználóra növekedett.
Nézd meg az oldalukat! Nem szégyen a nagyoktól tanulni: Samsung USA Facebook oldal.
Gyorsan megnéztük hogy alakult a rajongószám növekedése (szürke vonal):
A kampány ideje alatt heti 800.000 új felhasználó csatlakozott…
Mit gondolsz, ez tényleg költséghatékony hirdetési kampány volt?