A Facebook frissítette a hirdetési felületét

Közzétéve: 2012. december 14.

Oldalüzemeltetők, média ügynökségek kedvence lesz az új változtatás. Mostantól tartalmakat másolhatunk a különböző hirdetési fiókok között, és új kimutatást kapunk a hirdetéseink napi teljesítményéről – számolt be az insidefacebook.com.

Nemcsak a kreatívokat másolhatjuk, de a célzási beállításokat is, és ezzel jelentősen lerövidül a reklámok előkészítési ideje. Ha a múltban hasonló kampányokat akartunk készíteni, akkor a beállításokat ki kellett exportálnunk a Bivaly Szerkesztőbe, ott módosítottuk őket, aztán vissza kellett töltenünk a Facebookba. Nagyon macerás volt.

Az új módszerrel csak a „Create a Similar Ad” gombra kell kattintanunk, és a megfelelő fiók kiválasztását lenyíló menüvel tudjuk elvégezni. Pár másodperc az egész.

A Facebook kiegészítette a napi aktivitás táblázatát is. Mostantól láthatjuk, hány embert érünk el, hány aktív kampányunk fut. A kampányok futását jelző ikonokat lecserélték az „active” illetve „paused” státuszokra.

Nálunk már frissült a felület. Te használsz több hirdetési fiókot?