4 Facebook hirdetési mód, amit talán Te sem ismersz
Ha Facebook oldalt üzemeltetsz, akkor biztosan használtad már a Sponsored Stories, a Promoted Post és a hagyományos hirdetéseket. A shortstack.com nyomán most mutatunk olyan hirdetési formákat, amelyekkel ritkán találkozhatsz!
1. Esemény hirdetése
Ha egy eseményt szervezel, akkor ezzel a megoldással több résztvevőt toborozhatsz.
- Kattints a „Hirdetés létrehozása” menüre
- Válaszd a „Search by Destination ID” opciót
- Kezdd el beírni az eseményed nevét, aztán válaszd ki
- A „What would you like to do?” – „Mit szeretnél csinálni?” kérdésre válaszd a „Increase Attendance” – „Résztvevők számának növelése” lehetőséget.
- Töltsd ki a célzási opciókat, és kattints a „Place Order” – „Hirdetés feladása” gombra.
2. Szponzorált keresés
Ezzel a lehetőséggel a Facebook keresések között tudod előrébb hozni az oldaladat. Ehhez a „Power Editor”-t, magyarul „Bivaly Szerkesztő”-t kell használnod.
- Indítsd el a szerkesztőt
- Kattints a „Create Ad” gombra
- Válaszd ki az „I want to advertise something I have on Facebook” opciót
- A „Story Type:”-nál válaszd a „Sponsored Result” lehetőséget.
- Válaszd ki, melyik Tab-ra kerüljön az érdeklődő, ha rákattint a keresési eredményre.
3. Szponzorált applikáció
Van az oldaladon egyedi applikációd? Ezzel a hirdetési móddal ki tudod emelni a játékodat a jobb oldali hirdetések között. A hirdetés egy kicsi „Játssz most” linkkel fog majd a felhasználóknál megjelenni.
- Menj a „Hirdetés létrehozása” menüpontra
- „Choose a Facebook destination or enter an URL”-nél válaszd ki az applikációd
- Válassz a következő lehetőségek közül: „Get new user” – „Több felhasználót akarok”, „Increase App Engagement” – „Lelkesebb felhasználókat akarok” vagy „See Advanced Options”. Az első opciónál a Facebook próbálja kitalálni, hogy kinek mutassa meg az applikációd, a másodiknál a mostani felhasználók látják a hirdetést, és ezzel ösztönözzük őket, hogy jöjjenek újra játszani.
- Kattints a „Place Order” – „Hirdetés feladása” gombra
4. Szponzorált App Story
Ez a hirdetési mód hasonló az előzőhöz, de az applikációt használók ismerőseinek hírfolyamába fog majd bekerülni.
- Amikor a 3-as pontnak megfelelően elkészíted a hirdetést, akkor a targetálási opciók előtt találsz egy „Támogatott események” menürészt. Ahogy a képen látod, pipáld ki mindkét opciót.
- Amikor létrehozod a hirdetést, akkor a Facebook a szponzorált applikációs hirdetésen kívül a szponzorált „App Story”-t is létrehozza.
Te már használtad ezeket? Ha igen, mik a tapasztalataid?