4 Facebook hirdetési mód, amit talán Te sem ismersz

Közzétéve: 2012. december 10.

Ha Facebook oldalt üzemeltetsz, akkor biztosan használtad már a Sponsored Stories, a Promoted Post és a hagyományos hirdetéseket. A shortstack.com nyomán most mutatunk olyan hirdetési formákat, amelyekkel ritkán találkozhatsz!

1. Esemény hirdetése

Ha egy eseményt szervezel, akkor ezzel a megoldással több résztvevőt toborozhatsz.

  • Kattints a „Hirdetés létrehozása” menüre
  • Válaszd a „Search by Destination ID” opciót

  • Kezdd el beírni az eseményed nevét, aztán válaszd ki
  • A „What would you like to do?” – „Mit szeretnél csinálni?” kérdésre válaszd a „Increase Attendance” – „Résztvevők számának növelése” lehetőséget.
  • Töltsd ki a célzási opciókat, és kattints a „Place Order” – „Hirdetés feladása” gombra.

 2. Szponzorált keresés

Ezzel a lehetőséggel a Facebook keresések között tudod előrébb hozni az oldaladat. Ehhez a „Power Editor”-t, magyarul „Bivaly Szerkesztő”-t kell használnod.

  • Indítsd el a szerkesztőt
  • Kattints a „Create Ad” gombra
  • Válaszd ki az „I want to advertise something I have on Facebook” opciót

  • A „Story Type:”-nál válaszd a „Sponsored Result” lehetőséget.
  • Válaszd ki, melyik Tab-ra kerüljön az érdeklődő, ha rákattint a keresési eredményre.

3. Szponzorált applikáció

Van az oldaladon egyedi applikációd? Ezzel a hirdetési móddal ki tudod emelni a játékodat a jobb oldali hirdetések között. A hirdetés egy kicsi „Játssz most” linkkel fog majd a felhasználóknál megjelenni.

  • Menj a „Hirdetés létrehozása” menüpontra
  • „Choose a Facebook destination or enter an URL”-nél válaszd ki az applikációd
  • Válassz a következő lehetőségek közül: „Get new user” – „Több felhasználót akarok”, „Increase App Engagement” – „Lelkesebb felhasználókat akarok” vagy „See Advanced Options”. Az első opciónál a Facebook próbálja kitalálni, hogy kinek mutassa meg az applikációd, a másodiknál a mostani felhasználók látják a hirdetést, és ezzel ösztönözzük őket, hogy jöjjenek újra játszani.
  • Kattints a „Place Order” – „Hirdetés feladása” gombra

4. Szponzorált App Story

Ez a hirdetési mód hasonló az előzőhöz, de az applikációt használók ismerőseinek hírfolyamába fog majd bekerülni.

  • Amikor a 3-as pontnak megfelelően elkészíted a hirdetést,  akkor a targetálási opciók előtt találsz egy „Támogatott események” menürészt. Ahogy a képen látod, pipáld ki mindkét opciót.

  • Amikor létrehozod a hirdetést, akkor a Facebook a szponzorált applikációs hirdetésen kívül a szponzorált „App Story”-t is létrehozza.

Te már használtad ezeket? Ha igen, mik a tapasztalataid?