3 szokatlan Facebook módszer a weblapod forgalmának felturbózására!

Közzétéve: 2013. január 03.

Vannak olyan cégek, amelyeknek a Facebook az egyik legfontosabb forgalomgeneráló eszközük. Ennek gátja lehet, hogy az emberek egy megosztásnál nem veszik a fáradtságot, hogy megnézzék az eredeti forrást (a blogbejegyzésünk vagy a webboltunk oldalát), hanem nyomnak egy lájkot a képre vagy a bejegyzésünk címsorára, és már szaladnak is tovább. A B2C cikke alapján növelni tudjuk az oldalunkra menő forgalom nagyságát!

Rakd rá a fotókra az üzeneted és a linked!

Ez talán bonyolultnak hangzik, de hidd el, nem az. A neten számos ingyenes képszerkesztő eszköz áll a rendelkezésedre, amivel a weblapod linkjét ráírhatod a képedre. De hogy segíthet ez a forgalmad növelésében?

Ha megírod a bejegyzésed, válaszd ki az egyik releváns képedet. Rakd rá a megfelelő szöveget, és ne felejtsd e a weblapod címét is ráírni. A Facebookon aztán oszd meg a képet (és természetesen a szövegben melléje a linkedet is), és írd bele a felvezetődbe, hogy a weboldaladon további lélegzetelállító képek várják az olvasódat az adott témában.

Mivel a Facebook felhasználók jobban szeretik a képeket, mint a szöveget, az üzeneted a megosztások során jobban eljut majd a követőid ismerőseihez.

Használd a Facebook meglévő eszközeit a saját tartalmad reklámozásához!

Tudjuk, hogy milyen nehéz eljutni a tömegekhez, ha a saját termékedet akarod reklámozni. De a Facebookon vannak erre is eszközök, méghozzá ingyenesek! Erre az egyik legjobb módszer az „Események” alkalmazása.

Ha egy új ebook-ot akarsz bemutatni, vagy új terméket hozol ki, akkor készíts egy publikus Eseményt! Hívd meg rá a követőidet. Ha tetszik nekik a dolog, akkor lájkolni fogják az eseményt, és máris elkezd vírusosan terjedni az üzeneted. És ez egy filléredbe sem kerül. A felhasználók nagy részét (akik még nem módosították a gyári beállításokat) a Facebook emailben is tájékoztatni fogja. Ennél hatékonyabban nem fogsz tudni embereket elérni!

Nagy csoportok és oldalak forgalmának elrablása

A Facebookon vannak több száz vagy ezer embert tömörítő csoportok, oldalak. Képzeld el, ha csak egy százalékukat meg tudnád szerezni, az milyen jó dolog lenne! Erre is van módszer!

Keress rá a kulcsszavadra a Facebookon, és csatlakozz két-három hasonló profilú oldalhoz vagy csoporthoz. Légy aktív amikor a témádhoz kapcsolódó kérdéseket vitatják meg. Derítsd ki, mi érdekli a legjobban a csoport tagjait, és válaszold meg ezt egy blogbejegyzés formájában! Mivel ez tényleg érdekli a közönséget, nyugodtan felteheted a linkedet, nem fogják spammelésnek venni (persze nagyon figyelj a megfogalmazásra!), és pár másodperc múlva már érkezik is az érdeklődők áradata a weblapodra!

Neked is van a szokásostól eltérő forgalomnövelő módszered? Oszd meg velünk a kommentek között!