Kategóriák

Archívum

5 dolog, amiért szívesen emlékszünk majd vissza 2018-ra

Írta: besocial,


besocial

Kategória: Egyéb


Lendületes. Sokszínű. Eredményes. Újdonságokkal teli. Ez mind-mind igaz a 2018-as évünkre. Igyekeztünk rendre beszámolni a legjobb pillanatainkról, az év vége azonban minket is összegzésre késztet. Kiválasztottunk néhány számunkra fontos mozzanatot a 2018-as évből, s a magunk részéről reméljük, hogy a 2019-es listánk is legalább ilyen tartalmas lesz.

A tervünk minden esetre az, hogy nem adjuk alább, továbbra is mi szeretnénk lenni az a csapat, hogy amelyik a létező legjobb szolgáltatást nyújtja az ügyfelei számára úgy, hogy közben folyamatosan fejlődik. Mindent meg is teszünk azért, hogy megfeleljünk annak, amit ügyfeleink a #legjobbcsapattól elvárnak.

1. Díjakkal ismerték el szakmai munkánkat

Van egy tárgyalónk, ahol az egyik falon gyűlni kezdtek az elismerő oklevelek, aztán egyszer csak már nem is fért több a sorba – de persze nem gondoljuk, hogy ne lenne hely újabbaknak. A szakmai megmérettetéseket azért is tartjuk fontosnak, mert egy fontos visszajelzést kaphatunk arról, hogy egy-egy kampányról nem csupán mi gondoltuk azt, hogy jól sikerült, hogy a szakértő szemek is meglátnak bennük valami pluszt.

2018-ban társpályázóként ezüst díjat nyertünk a HRKOM Awardon a Dealogic-nak készült „Kövesd a nyulat!” kampányért.

A Digital Media Best Practice versenyen a Media Marktnak készített Black Friday szimulátorral bronz, a Media Marktnak nyújtott Facebook-kommunikációval ezüst díjat nyertünk. Társpályázóként a Coca-Colának készült Fanta Elnöki Főnökség sorozattal bronz, a „Kövesd a nyulat!” kampánnyal arany díjat kaptunk, ami egyben a DMBP legjobb megoldása címet is elnyerte.

 

A Fanta Elnöki Főnökség kampány a Content Marketing Awardon is díjat nyert, elhozta a fődíjat és egy arany minősítést – itt is társpályázóként voltunk érdekeltek.

A hatékonyságot díjazó Effie Gálán pedig a Rewart társpályázójaként a Coca-Cola kampányért kaptunk arany minősítést a „Hosszú távú hatékonyság” kategóriában. A „Kis költségvetésű, gazdasági célú kampányok” kategóriában pedig a Café PR-ral közösen az OTP Bank számára kitalált POS kampányunk nyert ezüst minősítést.

2. Előadásokat tartottunk a legfontosabb szakmai konferenciákon

A szakmai konferenciáknak azért is vagyunk lelkes hívei, mert találkozhatunk szaktársakkal, megismerhetünk esettanulmányokat, újdonságokat. Külön öröm számunkra, hogy évek óta előadóként is számítanak ránk, mind az Evolution, mind a Media Hungary, mind az Internet Hungary konferenciákon.

Az Internet Hungary konferencia azért is volt különleges számunkra, mert idén először saját standdal is jelen lehettünk: stratégiai együttműködő partnerünkkel, a TMC Grouppal közösen fogadtuk a konferenciázókat, akiknek egy játékkal és sok-sok nyereménnyel is készültünk.

3. Elkészítettük a Nagy Facebook Körképet

Nagyon kíváncsiak voltunk arra, hogy valóban úgy viszonyulnak-e a magyar Facebook-felhasználók a legjelentősebb közösségi média csatornához, ahogy azt mi érzékeltük, hogy mik a generációnkénti sajátosságok, hogy milyen tanulságok vonhatók le a felhasználói véleményekből a márkák számára. Ezért is vágtunk bele egy nagy felmérésbe, amit a szeretlekmagyarorszag.hu portállal közösen indítottunk útnak – szeptemberre pedig megszületett a Nagy Facebook Körkép.

Azon kívül, hogy kiderült, az 55 év felettiek nagyon is lelkes facebookozók, számos más hasznos információt szűrhettünk le a több mint 5000 beérkezett válaszból. Az eredményekről sajtótájékoztatón számoltunk be, a Nagy Facebook Körképről pedig rengeteg cikk jelent meg, a kreativ.hu-tól kezdve a 24.hu-n át az Index.hu-ig és a hwsw.hu-ig, de beszélgetni is hívtak minket a témáról a Magyar Rádióba, a Klubrádióba, az atv, az RTL Klub Reggeli c. műsorába, és az M2-be.

 

Belejöttünk a felmérésekbe, már készül is a következő!

 

4. Új ügyfelekkel kezdtünk dolgozni

Volt, hogy egy projektmunka hatott meggyőzően és lett belőle rendszeres együttműködés, volt, hogy tenderen sikerült elnyernünk egy megbízást, és volt, hogy a korábbi referenciáink miatt szavazott nekünk bizalmat egy megbízó.

Bárhogyan is került elénk egy új feladat, mi mindig nagyon motiváltan vágtunk bele az új projektbe. Büszkék vagyunk rá, hogy 2018-tól ügyfeleink között tudhatjuk immár a Big Bang Mediát, a kiket, a UPC-t, a Marionnaud Parfürmériát és a Xiaomit.

 

 

5. Minden nap átéltük, hogy a Be Social egy igazán összetartó csapat

Kiderült ez például akkor is, amikor elindultunk az Aperol pályázatán, ahol egy közös fotót kellett összehoznunk – a 40 fokos betonra is nagyon összetartóan feküdt ki a teljes gárda, hogy elkészüljön a legszuperebb drónfotó.

Vagy például akkor, amikor a cseppet sem barátságosnak mondható hétfő reggeli időpontban Gajdos Tamás hívta futóedzésre a Be Social munkatársakat – szerintünk egész nagy létszámban megjelentünk és nem vallottunk szégyent a sportos műsorvezető mellett.

Az egyik legjobb érzés mégis az, amikor eljön az év vége, és elkészül a speciális Be Social karácsonyfa, a Be Social bögrékből – merthogy mindenkinek személyre szóló arcképes bögréje van ám nálunk. És egyre több és több, az idei építmény már kimondottan magasra sikeredett.

 

 

 



Maradj velünk, hogy ne maradj le




Iratkozz fel a hírlevelünkre!

Ha szeretnél mindig naprakész lenni, ellesni néhány tippet és trükköt, vagy olvasni az üzemeltetés során szerzett tapasztalatainkról, tanácsainkról, akkor iratkozz fel a hírlevelünkre is!


És Te mit gondolsz?