Értékelhetjük a hirdetéseket a Facebookon

Közzétéve: 2014. szeptember 15.

Frissített a Facebook, hogy minél relevánsabb hirdetéseket kapjanak a felhasználók.

Eddig csak arra volt lehetőség, hogy bizonyos hirdetéseket elrejtsünk a hírfolyamunkból, mostantól azonban már meg is indokolhatjuk, miért nem akarunk többet találkozni egy-egy reklámmal. Ez már ismerős lehet, hiszen a Google bizonyos hirdetéseinél is van erre lehetőség, hiszen a keresőóriás is megkérdezi, mi volt a baj az adott hirdetéssel.

Most ezt vezeti be a Facebook is, beállíthatjuk például, hogy egy adott cégtől többet ne lássunk hirdetéseket, de értékelhetjük is, hogy az adott szponzorált poszt hasznos volt nekünk. Ha el akarjuk tüntetni, akkor rákérdez a Facebook, hogy miért. A választási lehetőségek közül választhatjuk például azt, hogy nem volt releváns a számunkra, vagy hogy szerintünk spam volt, esetleg valamiért sértő volt a számunkra.

És hogy mindez mit jelent hirdetési oldalról? A Facebook álláspontja szerint a frissítés célja, hogy kevesebb negatív visszajelzést kapjunk, és az üzeneteinket azokhoz a felhasználókhoz juttathassuk el, akiket valóban érdekelhet a reklámunk.