Megint változik a hírfolyam, többször láthatjuk ugyanazt a hirdetést

Közzétéve: 2014. augusztus 22.

A Facebook folyamatosan próbálja egyensúlyban tartani a felhasználói élményt és a marketinget, persze elméletileg ezt úgy, hogy a felhasználók a számukra minél érdekesebb és relevánsabb tartalmat olvashassák el. A hírfolyam azonban hamarosan újabb változáson megy át, erről a Facebook e-mailben tájékoztatta a reklámügynökségeket. A három legfontosabb változás közül az egyik az, hogy egy hirdetés naponta kétszer is megjelenhet a hírfolyamban. A második, hogy a nem kedvelt oldalak hirdetéseit szintén kétszer láthatjuk, illetve a követett oldal hirdetései négyszer is felbukkanhatnak a hírfolyamban.

A Facebook szóvivője úgy kommentálta a hírt, hogy az újítás nem egyenlő azzal, hogy a felhasználók ennyivel több hirdetést kapnának.

A változásokra mindenesetre fell kell készülniük a hirdetőknek, muszáj lesz még magasabb színvonalon hirdetniük, hiszen a fogyasztóknak az a fontos, milyen tartalmat kapnak, függetlenül attól, kitől. Egy rossz hirdetéssel pedig könnyen zéró toleranciát lehet belőlük kiváltani – pláne kettővel, vagy néggyel.

Forrás: Inside Facebook