Használj nagyobb képeket a linkek megosztásánál!

Közzétéve: 2013. szeptember 11.

A tegnapi nappal a Facebook bevezette az új hirdetési rendszerét, melynek eredményeként a hirdetésben használt képek mérete jelentősen megnőtt. Ez a változás azonban egy másik újdonságot is magával hozott: mostantól a megosztott linkek képei is nagyobb méretben látszanak majd, feltéve, hogy kihasználjuk ezt a lehetőséget!

Többen is észrevették tegnap, hogy hirtelen megváltozott a hírfolyamban a linkek megjelenítése. Most vegyesen látszik a régi:

és az új formátum is:

Jól látható, hogy az új megjelenítéssel jóval látványosabban tudunk megosztani egy cikket a Facebookon. De vajon mi alapján dől el, hogy a régi, vagy az új formátumot fogjuk-e látni? A választ az új hirdetési rendszerben találjhatjuk meg:

Azaz ha a linkhez betöltött kép mérete minimum 400×209 pixel méretű, akkor az új, nagyobb formátumot láthatják követőink a Facebookon. Ha azonban a kép kisebb ennél, akkor vagy a 154×154 pixel méretű, vagy a 90×90 pixel méretű fog látszani, attól függően, mennyire kicsi a csatolt kép. Fontos, hogy a megosztott videóknak továbbra is 90×90 pixel marad a kis képe!

Érdemes tehát kihasználnunk a lehetőséget, hogy egy ideje már akár egyedi képet is feltölthetünk egy url mellé, így ha az eredeti kép nem volt elég nagy, akkor  lecserélhetjük egy megfelelőre:

Használjuk a lehetőséget, hiszen a nagyobb kép feltűnőbb a hírfolyamban is, ezzel nagyobb az esélyünk, hogy kattintsanak a megosztott tartalmunkra!