Új, enyhébb szabályok a Facebook oldalak borítóképéhez!
Ma reggelre számos blog adott hírt róla, hogy a Facebook csendben frissítette az oldalak borítóképére vonatkozó szabályokat, eltörölve azokat a megkötéseket, melyekkel megtiltották, hogy közvetlen reklámokat, illetve kapcsolati adatokat helyezzünk el ezen a felületen. Az új szabály jóval egyszerűbb és jóval megengedőbb.
Leleményes bloggerek fedezték fel, hogy – bár a dátum szerint még mindig decemberi módosítás látható – a napokban a Facebook módosította az oldalak borítóképeire vonatkozó szabályokat. Míg korábban tilos volt bármilyen reklámot, cselekvésre buzdítást és kapcsolati információt feltenni a borítóra, addig az új szabály szerint szinte csak egyetlen megkötés maradt: nem lehet 20%-nál több a szöveges tartalom rajta.
Mari Smith egy látványos képernyőmentéssel mutatja meg, mi változott:
A találgatások már elindultak, vajon ez egy végleges módosítás, vagy csupán egy átmeneti állapot? És ha ez az állandósult állapot, akkor vajon engedélyezett a jövőben egy olyan borítókép, melyet Hugh Briss mutatott a blogbejegyzésében?
Kíváncsian várjuk a további fejleményeket!