2012-es social media statisztika – Infografika

Közzétéve: 2012. november 29.

Tudtad, hogy 350 millió Facebook-függő felhasználó lóg a neten? A youtube-on átlagosan 15 percet töltünk naponta? Havi 3 millió új blog indul? A Pinterest csak a hölgyeké? 5 milliárd Google+1 ajánlást indítunk naponta? Infografika a B2C cikke alapján.

A közösségi médiában két nagy trend figyelhető meg ebben az évben:

  • A tartalom vizuálissá válik: csak nézd meg a Pinterest és a Instagram, vagy épp a Facebook megváltozott felületét, melyen a fotók nagyobb méretben tűnnek fel.
  • Mobiltelefonok használata a böngészésre és a megosztásra: ez a trend az Instagramhoz kötődik, nem hiába adott ki a Facebook 1 milliárd dollárt egy olyan cégért, amelynek csak 16 alkalmazottja van…

És akkor íme a legújabb statisztikák egy infografikába összefoglalva:

Angolul nem tudóknak pár érdekes adat:

Facebook

  • 350 millió felhasználó szenved függőségben
  • átlagosan 130 ismerősünk van
  • a szexuális tartalmú linkeket 90% felettii arányban osztjuk tovább

Twitter

  • ha a Twitter egy ország lenne, akkor a 12. legnagyobb lenne a világon
  • minden másodpercben 750 csirip indul útjára

LinkedIn:

  • 161 millió tag 200 országból
  • minden másodpercben 2 új felhasználó regisztrál

Youtube:

  • a legnagyobb nézettségű videó a Gangman Style 532 millió letöltéssel
  • az átlagos látogató napi 15 percet tölt videók nézésével

Blogok:

  • az átlagos blogger 25-44 éves
  • 31 millió új blog indul havonta
  • az átlagos blogger 4 oldalt üzemeltet egyszerre

Pinterest:

  • a Pinterest Faecbook követőinek 97%-a nő
  • a felhasználók 16 percet töltenek átlagosan az oldalon
  • a legnagyobb felhasználói csoport 25-34 éves
  • a Pinterest több forgalmat generál, mint a Google+, LinkedIn és a YouTube együttvéve.

Instagram:

  • 5 millió napi feltöltés

Google+:

  • 5 milliárd Google+ gombnyomás naponta
  • a felhasználók leggyakrabban a tanuló foglalkozást jelölik meg
  • napi 625.000 új regisztráló
  • a felhasználók 2/3 férfi

Meglepődtél valamelyik adaton? Várjuk a kommentedet!