10-re emeli a látható hirdetések számát a Facebook

Közzétéve: 2012. július 11.

Ha már azt is túlzásnak érzed, hogy a Facebook egyszerre 7 hirdetésnek ad helyet a hírfolyamod mellett, akkor talán most szeretnéd is abbahagyni az olvasást. Az Inside Facebook szerint ugyanis a közösségi oldal máris teszteli, hogyan mutathatna nekünk egyszerre 10-et!

Brittany Darwell (Inside Facebook) értesülései szerint a Facebook gyanúsan a mennyiséget szeretné a minőség elé helyezni, az először 6 hirdetésben limitált számot ugyanis hétre emelte, és bár nem hivatalos, ez a szám valószínűleg a nagyon közeli jövőben 10-re fog ugrani.

Valahogy így:

Darwell szerint ez a formátum akkor jelenik meg, ha a user egy olyan poszt linkjére kattint, ami nagy aktivitást mutat, és nem a korábbi hírfolyam melletti megjelenés változhatna. A Facebook Help Centerében természetesen továbbra is csak 6 hirdetésről tesznek említést.

A Facebook számos útját próbálta már ki a bevételnövelésnek, és az egész tulajdonképpen megint egy olyan próbálkozásra emlékeztet, amiben a közösségi háló látszólag a hirdetőknek tett engedményekkel és biztosított kiváltságokkal igyekszik saját bevételét növelni.

Véleményed szerint van létjogosultsága ennyi hirdetőnek megjelenést biztosítani a felhasználók hírfolyamának jobboldalán, vagy valóban kezd túlzásokba esni a Facebook vezetősége?

Ha tetszett a cikk, oszd meg barátaiddal is, vagy véleményezd alább!