A Facebook Mikulás napi meglepetése – városok szerint célozhatók a hirdetések!
Régóta várt fejlesztést kaptunk Mikulás napjára a Facebook-tól. Míg tőlünk nyugatabbra már régóta elérhető volt, nekünk mostanáig kellett várnunk: mostantól városok szerint is választhatunk célcsoportot a hirdetésünknek!
Az eljárás rendkívül egyszerű, a korábbi, csak Magyarországra vonatkozó területi korlátozás most kibővült a város beállításának lehetőségével:
Kezdjük el gépelni a kiválasztott hely nevét és egy legördülő menüből azonnal megkapjuk a kiválasztható városokat. Ha megtaláltuk a célcsoportunknak megfelelőt, utána már csak azt kell beállítanunk, hogy annak a helynek hány km-es körzetében élő felhasználóknak szeretnénk, ha megjelenne hirdetésünk.
Kinek lehet jó ez a célcsoport szűkítés?
Tulajdonképpen mindenkinek, de nyilvánvalóan leginkább azoknak a vállalkozásoknak, akik egy bizonyos városban tevékenykednek. Éttermek, üzletek, szolgáltatók, bárki nagy hasznát veheti, hogy mostantól nem kell különböző trükköket alkalmaznia ahhoz, hogy lehetőség szerint az üzletéhez közel élőket találja meg a reklámmal. Ezzel jóval hatékonyabban költheti el a hirdetésre szánt összeget, mindenkinek javasoljuk, hogy éljen az új lehetőséggel!
Érdemes akár már futó hirdetési kampányunkat is újra targetálni, előfordulhat, hogy jóval kedvezőbb konverziós arányokat tudunk elérni ezzel a módszerrel. Ne felejtsétek el megosztani ezt a hírt ismerőseitekkel, hogy a többiek is értesülhessenek erről a jelentős újításról!