Landing oldal – kell az nekem?

Közzétéve: 2011. június 22.

Sokszor írtuk már, hogy készítsünk landing fület a rajongói oldalunkra. Ott fogadjuk az új látogatókat, egy szépen elkészített, letisztult felületen, ahol bemutatkozunk és megkérjük az olvasót, hogy legyen követőnk. Arról is említést tettünk már, hogy a hirdetéseknek olykor célszerű saját érkezési fület csinálni, különösképpen, ha a kampányunk egy bizonyos akcióra vonatkozik. Lássuk, miért!

Melyik a jobb?

Sokat lehetne érvelni az érkezési fül mellett. Hozhatnánk statisztikai mutatókat, mennyivel hatékonyabban működik egy kampány vele, mint nélküle. Megmutathatnánk jó sok számadatot, de helyette inkább tegyünk egy próbát! Alább két, teljesen egyforma hirdetést láttok, melyek a cikksorozatunkhoz készült próbaoldalra, az Eper Piac-ra mutatnak. Kattintsatok mindkettőre és nézzétek meg a különbséget!

Hirdetés .                    Hirdetés

Ugye ehhez nem kell további magyarázat? Ügyeljünk arra, hogy a jól optimalizált hirdetésünk hatékonyságát ne a végén rontsuk el azzal, hogy spóroltunk a landing oldallal és az olvasónak fogalma sem lesz róla, pontosan miért is jött az olalunkra. Korábban már megmutattuk, hogyan tudunk egy kevés grafikai ismerettel egyszerűen létrehozni érkezési fület, készítsünk egyet! Vagy ha nem akarunk vele foglalkozni, bízzunk meg vele egy szolgáltatót, nem kerül sokba, de a haszna óriási!

Rövidek voltunk és velősek, lehet, hogy hagytunk Benned kérdéseket. Tedd fel őket bátran itt kommentben, vagy ha nem akarod, hogy mások lássák, akkor írj nekünk levelet!
Ha pedig tetszett ez a kis írásunk is, jelezd felénk alább, a  -re kattintva!