Így teljesített a hirdetési kampányunk – Az utolsó menet

Közzétéve: 2011. június 24.

Utoljára azzal zártuk a bejegyzésünket, hogy még egy utolsó próbát teszünk, hátha lehet még lejjebb vinni a kampány költségeit. Lecseréltük a hirdetés képét és figyeltük, hogy alakulnak az eredmények…

Az új hirdetés

A korábbi logót egy figyelemfelkeltőbb képre cseréltük, a korábban már használt Coca-Cola rajongószámot kereteztük be pirossal:

Az új hirdetés

A piros keret még jobban vonzza a tekintetet

A már futó hirdetést változtattuk meg, ezért nem terveztük sokáig futtatni, hiszen már a csere előtt elértük a teljes célcsoportot, mindenkinek megjelentünk a képernyőjén több tízszer. Az CTR diagram magáért beszél:

A CTR diagram

A kattintási arány megugrott

A piros vonalnál cseréltünk és látszik, hogy azonnal megugrott a kattintási arány, egész pontosan az első napon 0,23%-os volt, ami nagyon magas érték! De az is hamar látszott, hogy a hirdetésben már nincs sok tartalék, hisz másnap ez az arány már jelentősen romlott, 0,16% körüli értékre esett, bár ez még így is magasabb az átlagosnál.  Akiket el lehetett érni a célcsoporton belül, azokat már a korábbi kampánnyal elértünk, így le is állítottuk a hirdetést, a diagram vége már a lecsengést mutatja.

Összegezzünk!

Készítettünk egy egyszerű táblázatot, ebben összehasonlítottuk a különböző hirdetések eredményeit:

Összegzés

Kattints a nagyobb képért!

Látható, hogy egy kicsivel több munkával, erőfeszítéssel rengeteg pénzt spórolhatunk meg. Ne sajnáljuk rá az időt, vagy ha nincs kellő tapasztalatunk, bízzunk meg inkább szakértő csapatot a hirdetés management-tel, bármennyire is fura, még úgy is spórolni fogunk!

A következőkben

Írunk majd még a Page Post Story-ról is, erről a kevésbé megértett hirdetési formáról. Átnézzük, mikor érdemes használni, milyen eredményt várjunk tőle, mennyibe is kerül majd ez nekünk…

Addig is, ha bármilyen kérdésed, kérésed lenne, tedd fel bátran alább a kommentekben, vagy írj nekünk levelet, igyekszünk minél gyorsabban válaszolni! Ha pedig tetszett a bejegyzésünk, még mindig hálásak vagyunk egy Like-ért! 🙂