10 Be Social-pillanat az ősz legnagyobb szakmai konferenciájáról

Közzétéve: 2018. október 02.

Régi vendégei vagyunk már az Internet Hungary konferenciának – egyrészt mi magunk is okosodunk a különböző előadótermekben, másrészt előadókat, vagy épp fórumbeszélgetés-résztvevőket is delegálunk.  Idén még egy módon találkozhattak velünk a konferenciázók: a TMC ügynökséggel és a Foodyny-vel közösen egy standot üzemeltettünk az Internet Hungary két napja alatt.

Nem volt nehéz felfigyelni a standunkra, mert mindjárt a bejárat közelében kaptunk helyet, és persze mosolygós arcok fogadták a látogatókat.

A Be Social, a TMC és a Foodyny stábja az Internet Hungary standjánál

 

Ritka pillanat: semmi nyüzsgés, üres a stand.

És ha már valaki benézett hozzánk, megpörgethette szerencsekerekünket, és ha jól válaszolt az épp kipörgetett céghez tartozó kérdésre, akkor egy ajándékkal távozhatott. Talán többen épp a mutatós Be Social-logós kulacs miatt próbálkoztak olyan lelkesen?

Egy a megnyerhető Be Social ajándéktárgyak közül

A standon már minden a Be Social új arculatában pompázott, így a megnyerhető ajándéktárgyak is.

 

BEmutattuk az új logónkat – reméljük, BEjön!

 

Joanelli Tamás kezdte a Be Social-csapatból az előadások sorát, az influencer-kampányokkal kapcsolatosan beszélt arról, hogy hogyan lehet megfelelő influencert választanunk, milyen szempontokat érdemes figyelembe venni.

Ha influencerekről van szó, egyre nagyobb az érdeklődés – Tamást is sokan figyelték a „Mondd, te kit választanál?” c. előadása közben

 

Fücsök Ákos is az influencer-kampányok kapcsán  kapott szót: bemutatott néhány igazán sikeres kampányt.

 

Ákos a színpadon megosztja a tapasztalatokat a „Mitől lesz kiváló egy influencer kampány?” c. előadásában

 

Forgács Mariann a Foodynyt képviselő sztárcukrásszal, Pataki Ádámmal beszélgetett a színpadon.

Teljes összhang a színpadon: az előadók öltözéke, a székek és frissítők színe jól illenek egymáshoz.

 

Mariann egy fórumbeszélgetésen is szerepelt: „Lehetséges homokszemek a gépezetben” c. beszélgetés azt járta körül, milyen buktatókra kell figyelnünk a közösségi média kampányoknál.

Egyedüli női résztvevőként egy ekkora körben nem is volt olyan könnyű magához ragadnia a szót Mariannak.

A konferencia egyik legutolsó programpontja is hozzánk kötődött: a Nagy Facebook Körkép és az ehhez csatlakozó, márkákra irányuló gyors felmérésünk tapasztalatairól beszélt Ölveczky Tamás, majd bővebb körben vitatták meg a lehetséges következtetéseket.

A Nagy Facebook Körképről természetesen a szakmai konferencián is szó esett – itt éppen Ölveczky Tamás beszél róla.

 

Amikor már kicsit alábbhagyott a nyüzsgés, az Internet Hungary főszervezőjével és megálmodójával, Csermely Ákossal is válthattunk pár szót.

 

Csermely Ákos idén is remek konferenciát hozott össze – köszönjük, hogy előadóként idén is ott lehettünk!

 

Vajon melyik lesz a következő konferencia, ahol találkozhatunk?